Здравейте от 29.03.2024 до 02.04.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.
Адаптери за маслени филтри Вход / изход на адаптер за масло AN10 | race-shop.bg Преглед отблизо

*1112

Races

Вход / изход на адаптер за масло AN10

Намаляването се използва за свързване на масления охладител към оригиналната маслена верига. 

Нов продукт

На склад: 10+ бр.

В дома ви : 2. 4.

43,80 лв. с ДДС

  

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Вход / изход на адаптер за масло AN10

Вход / изход на адаптер за масло AN10

Намаляването се използва за свързване на масления охладител към оригиналната маслена верига. 

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Вход / изход на адаптер за масло AN10

Вход / изход на адаптер за масло AN10

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Намаляването се използва за свързване на масления охладител към оригиналната маслена верига. 

От двете страни има и два изхода за сензори (т.е за налягане на маслото и температурата с 1/8" NPT резба .

Адаптерът е монтиран между блока на двигателя и масления филтър.Опции: 3/4-16UNF, M18 x 1,5, M20 x 1,5, M22 x 1,5.

Преди да поръчате, моля изберете типа централен адаптер за закрепване на блока на двигателя! Ако не сте намерили колата си в списъка, или не сте сигурни за правилния избор, напишете марката, модела и типа на двигателя на автомобила в бележката, за да получите правилната резба .

3/4-16UNF подхожда за:
Alfa Romeo,
Audi,
BMW (модели с винтови филтри),
Chrysler (с изключение на дизеловите двигатели),
DAF,
Daimler Benz,
Fiat (с изключение на дизеловите двигатели),
Ford (с изключениеProbe),
Jeep,
Lada,
Lancia (с изключение на дизеловите двигатели),
Nissan (с изключение на дизеловите двигатели),
Opel corsa,
Peugeot 205,
Porsche 924 (Мотори 2.0 + turbo)
Renault всички модели до година на производство 06/84,
Rover,
Saab (с изключение2.5 V6,3.0 V6),
Seat,
Suzuki,
Toyota (с изключение на дизеловите двигатели),
VW (с изключениеVR6),
Volvo (с изключение440/480).

M18 x 1,5 подхожда за:
Citroen (някои модели)
Deawoo
General Motors (всички V6 модели)
Opel (някои модели)
Saab (motory 2.5 V6, 3.0 V6)

M20 x 1,5 подхожда за:
Citroen (AX,BX,CX, XM, Visa GTi)
Ford (Probe)
Honda
Hyundai
Isuzu
Jeep Cherokee
Lada (Niva 1.9 Diesel)
Mazda
Mitsubishi
Peugeot (някои модели)
Porsche (944, 928, 968)
Renaut всички моделиот годината на производство 07/84
Subaru
Volvo (440/480)

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...