*259 640

FORGE Motorsport

High Flow клапан за Audi RS3 8V и TTRS 8S

FORGE Motorsport - Този комплект клапани е еволюция на разтоварващия клапан FMARSDV, който предлагаме на пазара за 8P шаси RS3. Той е разработен за тези, които са настроили или планират да настроят своето 8S шаси Audi TTRS или 8V шаси Audi RS3 с мощност над 450 к.с..

Нов продукт

На поръчка

Най-късно при вас: 15. 5.

1 121,60 лв. с ДДС

FMDV7   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

High Flow клапан за Audi RS3 8V и TTRS 8S

High Flow клапан за Audi RS3 8V и TTRS 8S

FORGE Motorsport - Този комплект клапани е еволюция на разтоварващия клапан FMARSDV, който предлагаме на пазара за 8P шаси RS3. Той е разработен за тези, които са настроили или планират да настроят своето 8S шаси Audi TTRS или 8V шаси Audi RS3 с мощност над 450 к.с..

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

High Flow клапан за Audi RS3 8V и TTRS 8S

High Flow клапан за Audi RS3 8V и TTRS 8S

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Този комплект клапани е еволюция на разтоварващия клапан FMARSDV, който предлагаме на пазара за 8P шаси RS3. Той е разработен за тези, които са настроили или планират да настроят своето 8S шаси Audi TTRS или 8V шаси Audi RS3 с мощност над 450 к.с..

Този комплект клапани е еволюция на разтоварващия клапан FMARSDV, който предлагаме на пазара за 8P шаси RS3. Той е разработен за тези, които са настроили или планират да настроят своето 8S шаси Audi TTRS или 8V шаси Audi RS3 с мощност над 450 к.с. Audi сметнаха за подходящо да не променят дизайна на OEM изпускателния клапан от предишния RS3, така че същите проблеми се пренасят към новото 8V шаси, а именно беше наблюдавано, че автомобили над 450 к.с. произволно получават грешки от стандартния соленоиден изпускателен клапан не функционира. Докато основният клапан ще работи както е проектиран, с нивото на усилване, необходимо за 450 к.с. , основният клапан не може да премести необходимия обем въздух, така че ECU виждаше твърде голям положителен тласък в показанията на MAP между смяната на скоростите и приемането на стоковият клапан не функционираше правилно.

Разгледахме внимателно този проблем и отбелязахме, че няма да има истинска корекция за това, тъй като размерът на отвора за клапана е твърде малък в коляното на запаса. Решихме, че ще препроектираме и произведем нашето собствено коляно, позволявайки много по-голям DV порт, което от своя страна ще позволи монтирането на по-голям вентил, за да се възползваме от него. Също така подобрихме вътрешния поток на коляното и премахнахме ограничението във вентила. Конструкцията на коляното е променена от Audi, за да поеме различно тяло на дросела, така че нашият дизайн също се промени.

*Моля, имайте предвид, че това НЯМА да пасва на двигател от 2019 г DNWA

Тъй като управлението на двигателя на този двигател е базирано на MAP, а не на MAF, което е за разлика от много други двигатели на Audi, ние също включихме опцията в комплекта, за да може да работи като рециркулационен клапан или с атмосферно изпускане/изпускане .

Сервизен комплект за този клапан можете да намерите тук

Подобрен бял извор може да се намери тук

МаркамоделГенерация
AudiRS38V 2015-2017
AudiRS38V Facelift 2017 On
AudiTTRSMk3 8S (2014-)

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...