Здравейте от 14.03.2024 до 19.03.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.

Mazda RX-7 FD RACE spec.

 

Историята на тази Mazda започва да се пише в Словакия преди 11 години, а настоящият собственик се среща отвъд Ламанша и я докарва у дома. Тогава това беше леко модифицирана, но все още повече или по-малко цивилна версия с десен волан на прекрасната и вече рядка MAZDA RX-7, поколение FD. За нея обаче в Словакия имало други планове.

           

Съдбата на Mazda беше написана на състезателни писти и затова след няколко опознавателни старта на аматьорски събития беше ясно, че RX-7 ще претърпи няколко модификации в близко бъдеще. Започна с основните функции за безопасност, инсталирането на защитната рамка и преобразуването към ляв волан. Като бонус тя получи нова бяла боя. Двигателят вече има няколко модификации от Великобритания. Mal už single turbo kit a upravený sací trakt s väčším интеркулери. За по-добър преглед на важни измерени стойности (температура, налягане на маслото и горивото...) са предвидени уреди DEPO от нашата оферта, която също беше монтирана с вкус в оригиналното арматурно табло. Ходовата част също не е пощадена и тук намери своето място койловърът TEIN, който е подпомогнат от полиуретанови сайлентблокове в отличните си ходови характеристики. POWERFLEX. Безопасното спиране се осигурява от нови предни четирибутални апарати с големи дискове от две части. Поръчан е и сериен съединител, който е заменен с керамичен пружинен с олекотен маховик.

          

Мазда, въоръжена по този начин, зарадва собственика и зрителите на много събития в Словакия и в съседните страни, докато двигателят реши да прекрати кариерата си. Тъй като беше време за цялостен ремонт на двигателя, имаше място и за малки модификации. По този начин двигателят беше напълно запечатан, повредените "корпуси" на двигателя бяха заменени с други, които вече бяха получили леко разширени и модифицирани всмукателни и изпускателни канали (портове). Горивната система също е модифицирана, оригиналният горивопровод е заменен с тефлонови маркучи, не само заради необходимото подаване на повече гориво, но и за безопасност. Помпите осигуряват стабилно налягане на горивото за тези настройки WALBRO  с регулируем регулатор на горивото  AEROMOTIVE. Поради екстремни температури и правилно промиване, изпускателната система е обработена до цялостно обвиване с маркови термо-изоал ленти на фирмата THERMOTEC  а подът около ауспуха също е обработен със самозалепващи се изолационни листове.

      

Тази еволюция на двигателя издържа няколко уважавани остри и взискателни сезона, за съжаление на едно състезание на Slovakiaring, уплътненията на ротора APEX, които имат за задача да поддържат компресията на двигателя между отделните камери, бяха фатално унищожени. Предстоеше още един основен ремонт. След натрупания опит, в допълнение към ремонта на двигателя, бяха продължени допълнителни модификации за производителност, но и за по-голяма надеждност. Този път двигателят получи изцяло нови "корпуси", с още по-големи портове. Роторите също бяха модифицирани, които получиха специални, по-издръжливи уплътнения APEX. Тъй като с ново турбо и по-голям външен уейстгейт TURBOSMART, планът беше да се духа колкото е възможно повече, трябваше да се реорганизират охладителите, за да има възможно най-добро подаване на студен въздух. Интеркулер с помощ силиконови маркучи и алуминиеви колена от нашата оферта, получи нова позиция и по този начин освободи място за нов, по-голям, алуминиев охладител за вода KOYORAD. За още по-голяма ефективност на охлаждане, ние предоставихме специална охлаждаща смес  EVANS  с по-висока точка на кипене. Голям открит въздушен филтър е нещо естествено  SIMOTA.

           

Повече въздух в двигателя автоматично изисква повече гориво, Wankel не е изключение. Най-големите налични горивни инжектори и изключително мощна горивна помпа се опитват да задоволят огромния му апетит  AEROMOTIVE. Горивото вече има и собствено охлаждане, благодарение на допълнителен охладител MISIHIMOTO  в задната част на колата, под бронята. Напълно програмируем блок за управление пое управлението на целия процес на горене  линк. Благодарение на тези компоненти и умен програматор, двигателят в момента е настроен на 433 коня при налягане на пълнене от 1,3 бара, с факта, че е готов да духа 1,5 до 1,7 бара.

По време на тези основно технически модификации, собственикът реши да подобри малко визуализацията, така че RX получи напълно нов комплект за широко тяло, което прави колата да изглежда още по-агресивна.

В заключение бих искал да добавя, че сме доволни, че собственикът на Mazda реши да закупи компоненти от нашия магазин и му пожелаваме много автомобилни успехи зад волана на тази уникална MAZDA RX-7 FD.

         

More blog posts

RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Прочетете още
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Прочетете още
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Прочетете още
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Прочетете още
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Прочетете още
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Прочетете още
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Прочетете още
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Прочетете още
Отборът на Instaforex Loprais Praga на рали Дакар 2024 г

Ние сме горд доставчик на екипа на Loprais Praga!
Прочетете още

Дял

Отзиви (0)

No comments at this moment

New comment

Категории Производители

Loading...