Здравейте от 14.03.2024 до 19.03.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.

Races Гараж: BMW E63 M6

Дрифтът е една от най-бързо развиващите се дисциплини в моторния спорт в света, на базата на която се създават много интересни проекти по света. Имаме и такъв интересен в Кошице, Словакия.

Това е BMW E63 M6, което е преминало през значително олекотяване и ще се задвижва от модерен, лек туин-турбо трилитров двигател S55 на мястото на двигателя V10 S85. Както можете да видите, в момента колата е в "компактна" версия, но скоро липсващите части ще бъдат заменени с карбоново-кевларени части, които са изключително леки, но и много гъвкави, което е голямо предимство при контактните спортове. Карбон-кевларът е много издръжлив и гъвкав, което означава, че когато се удари в стена или превозно средство на противник, частта ще се огъне, но след отпускане на натиска ще се върне на първоначалното си място. Ремонтът също е много прост. След изсветляване, цялата кола е полирана и боядисана в OEM BMW цвят Black Sapphire Metallic.

Автомобилът ще се задвижва от двигател с код S55B30, произхождащ от BMW F80 M3 2015 с базова мощност от 431 конски сили. Планът е софтуерна модификация до 550-600+ коня, като колата ще бъде оборудвана с персонализирана изпускателна система, всмукателна система и Mishimoto охлаждане. Увеличен charge-cooler ще поддържа температурите, интеркулер с водно охлаждане най-малко, което носи висока производителност. Задвижването ще се предава към колелата от 6-степенна DCT трансмисия, управлявана от HTG секвенциален скоростен лост и електрически мотор. управление чрез карбонов кардан и М6 самоблокиращ диференциал.

Алуминиев воден охладител от BMW F10 M5 с 1000W OEM електрически вентилатор е използван за охлаждане на водата. Оригиналната водна помпа е свалена от двигателя и заменена с такава, монтирана под колата електрическа помпа Davies Craig с дебит 150л/мин и AN16 връзки, които водят под колата през алуминиеви тръби

Електрическата водна помпа значително облекчава двигателя и може лесно да се регулира ръчно или автоматично чрез задаване на максимална и минимална температура. Това устройство може да се използва и в комбинация със серийна водна помпа, в случай че автомобилът има проблеми с охлаждането, което със сигурност няма да се случи в нашия случай.

Оборудването на шасито се осигурява от окачване BC-Racing с регулирани пружинни натоварвания за максимално сцепление заедно с IRP lock-kit, който ще бъде специално проектиран за това приложение. Частите на шасито се допълват от  тампони Powerflex black-series и задни регулируеми Silver project носачи. Без регулируеми носачи, не би било възможно да се настрои агресивен положителен наклон на колелото.

Може би се питате защо положителен наклон? За да се постигне максимално сцепление, отзад се използват меки пружини, които гарантират, че теглото на автомобила се прехвърля отзад по време на ускорение и по този начин формата на задната геометрия също се променя под дросела. Това гарантира, че гумите имат перфектно сцепление и равномерно износване.

Този гумоядец определено няма да е консуматор. Затова на мястото зад пътника беше монтиран хомологиран от FIA резервоар PYROTECT, заедно с панел с 3 помпи, филтър и фитинги от компанията Nuke Performance. Горивната система ще бъде изпълнена чрез Тефлонови PTFE маркучи и фитинги Races, които са устойчиви на външни влияния и състезателни горива.

За комфорта и безопасността се грижат спортните хомологирани от FIA седалки Races RS-PRO 1 заедно с 6-точковите FIA колани Races. Задължително оборудване за дрифт про е и пожарогасителна система. В това превозно средство е използвана лека електрическа система RRS OPTIFIREX. Предимството на тези системи е, че с едно натискане на бутон при възникване на пожар се отделя голямо количество пожарогасител върху двигателя и салона, което предпазва както екипажа, така и автомобила от частично или пълно изгаряне.

Като се има предвид, че повечето професионални дрифт шампионати изискват гуми 265-285 R18, трябваше да се използват джанти Japan Racing JR32 ширина до 10,5".

В момента колата е в процес на изграждане и се работи по нея, за да може да се движи още през сезон 2023. Можете да следите напредъка на конструкцията ТУК. Определено ще ви предоставим повече информация в близко бъдеще. 

More blog posts

RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Прочетете още
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Прочетете още
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Прочетете още
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Прочетете още
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Прочетете още
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Прочетете още
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Прочетете още
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Прочетете още
Отборът на Instaforex Loprais Praga на рали Дакар 2024 г

Ние сме горд доставчик на екипа на Loprais Praga!
Прочетете още

Дял

Отзиви (0)

No comments at this moment

New comment

Категории Производители

Loading...