Доставка безплатно FORGE Motorsport Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models | race-shop.bg Преглед отблизо

*259 714

FORGE Motorsport

Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

FORGE Motorsport - Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

Нов продукт

На поръчка

Най-късно при вас: 9. 5.

562,20 лв. с ДДС

  

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

FORGE Motorsport - Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Рециркулационни клапани за BMW N54 Twin Turbo Motor 135 335 Models

Разработен специално за N54 двойния турбо двигател на BMW, какъвто ще намерите в моделите BMW 135,335 и 535, Forge Motorsport добавя още едно приложение за резервни клапани към нашата вече обширна гама специфични за превозни средства и универсални клапани. Въпреки че са почти идентични по работа с клапаните в стил Bosch, използвани от фабриката в много други приложения с турбокомпресор, предимно Volkswagen и Audi, BMW е използвало много различен тип механизъм за свързване на клапани, което прави техния продукт и нашите резервни компоненти много уникални. Започвайки с най-продавания в света директен резервен клапан в стил Bosch, нашия собствен 007P базиран на бутало дизайн, ние ревизирахме почти всеки отделен компонент на тялото на клапана (с изключение на вътрешното бутало), за да запазим уникалния механизъм за свързване на BMW, но предлагаме подобрени функционалност по всеки друг възможен начин.

Целият вентилен възел е прецизно CNC машинно изработен от T6-6061 заготовка от алуминиева сплав на нашите собствени CNC фрезови машини Mazak. Отново, вентилът е базиран на алуминиево бутало, предлагащ значително подобрена надеждност в сравнение със склонните към повреда OEM диафрагмени вентили, но без промяна във времето за реакция на клапана. Използваме силиконови о-пръстени с ултра висока температура на марката Viton за уплътняване и напълно синтетична грес за лагери Mobil1 за смазване. Вентилите са напълно регулируеми както за капацитет на задържане на усилване, така и за реакция, посредством собствени сменяеми пружини. Чрез използването на този метод за настройка на клапана с множество потребителски скорости на пружините, клапаните ще запазят максималния диапазон на движение на буталото и обем на потока, независимо коя скорост на пружината се използва. Вентилите с една единствена пружина, изискващи регулиране чрез непрекъснато добавяне на предварително натоварване, ще страдат от намален ход на буталото или диафрагмата, тъй като напрежението на пружината се увеличава. Въпреки че тези типове клапани могат да поддържат високи нива на усилване при натоварване, те всъщност ще страдат от ограничен обем на потока при повдигане на дроселната клапа, когато вентилът е вентилиран.

Маркучите, включени в комплекта, са изработени по поръчка многослойни гъвкави силиконови маркучи, подсилени с плат, които са проектирани да позволяват съвместимост със стандартната въздушна кутия и настройката на тръбопроводите за зареждане, без да е необходима постоянна модификация за адаптиране на нашите резервни клапани. Дори включените скоби за маркучи са излишни. Те са специално проектирани за използване със силиконови маркучи, като използват скосен ръб на лентата и притиснат задвижващ механизъм, а не перфориран. Те дори са одобрени от НАТО за международна военна употреба. Всичко казано, този комплект клапани за директна смяна ще бъде подходящ за автомобил с костна основа до такъв, който е силно модифициран. Те могат да бъдат монтирани на автомобила направо на пода на шоурума и ще издържат и след надграждане на вашия софтуер за всмукване, изпускане и ECU. Те са в състояние да се справят с безкрайно по-широк диапазон от налягане на усилване, по-надеждно от OEM клапаните.

 

В кутията:
2 x FMDVBM35 клапан (ляво и дясно)
1 x 25mm x 400mm гъвкав маркуч
1 x 25mm x 330mm гъвкав маркуч
4 x 40mm Скоби за маркучи
2 x Подобрена жълта пролет
1 x Forge стикер

МаркамоделГенерация
BMW1M1M > E82 2dr Coupe 2011-2012 (N54)
BMW1 SeriesE82 2Dr Coupe 2007-2013 > 135i 2007-2010 (N54)
BMW1 SeriesE82 2Dr Coupe 2007-2013 > 1M 2011-2012 (N54)
BMW1 SeriesE88 2Dr Convertible 2007-2013 > 135i 2007-2010 (N54)
BMW3 SeriesE90/E91/E92/E93 Coupe/Convertible/Saloon/Estate 2004-2013 > 335i 2006-2009 (N54)

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...