ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*259 742
Нов продукт
FMDVMCS
Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.)
FORGE Motorsport - FMDVMCS е адаптер тип "сандвич", който се вписва между съществуващия електрически соленоид и корпуса на турбо зарядното устройство на двигателите BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 турбо двигатели, както се намират в 207 и GTI, 307 , 308 и Citroen DS3 , 208 GTIИзпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.)
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
FMDVMCS е адаптер тип сандвич, който се вписва между съществуващия електрически соленоид и корпуса на турбо зарядното устройство на двигателите BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 турбо двигатели, както се намира в 207 и GTI, 208 GTI, 307, 308 и Citroen DS3.
При тези двигатели, вградени в корпуса на турбокомпресора, има байпасно съоръжение. Това позволява на заредения въздух да се рециркулира около турбо зарядното устройство от страната на усилването обратно към страната на всмукването. Този път на рециркулация се отваря и затваря посредством електрическа връзка от управлението на двигателя към соленоид, който е монтиран върху корпуса на турбокомпресора. Докато ускорявате, лопатките на турбокомпресора се въртят и налягането на усилването се увеличава, буквално издухвайки в цилиндрите на двигателя. След това, когато сменяте предавка, сваляте крака си от газта за момент, избирате следващата предавка и ускорявате отново. Когато свалите крака си от газта, клапата на газта към двигателя се затваря. Проблемът тук е, че по време на този процес турбото все още се върти и налягането на усилване, което произвежда, няма къде да отиде. Това, което се случва в този момент е турбото започва да спира, въртящите се лопатки се забавят (понасят много стрес) и налягането на усилване пада. Когато отново отворите дроселната клапа чрез натискане на газта (изисква повече мощност), турбото е загубило инерцията си, налягането на усилване и има пауза или "закъснение", преди двигателят да произведе отново необходимата мощност.
За да се бори с тази загуба на мощност и напрежението върху турбото, се използва рециркулационен или разпределителен клапан. При Mini, когато дроселната клапа се затвори, управлението на двигателя отваря пътя за рециркулация около турбото. Това дава на въздуха за зареждане алтернативен маршрут и позволява на турбокомпресора да продължи да се върти, така че когато ускорите отново, няма "закъснение" или период на изчакване. Тази система работи добре и е възприета от почти всички производители на превозни средства за приложения на бензинови двигатели с турбо зареждане. Единственият недостатък на тази система е, че турбо зарядните устройства произвеждат топлина. (Горещият въздух, който напуска турбото, се охлажда чрез преминаване през междинен охладител, преди да влезе в двигателя. Колкото по-хладен е въздухът, толкова повече мощност се произвежда). Чрез рециркулация на горещия въздух обратно във всмукателната страна на турбото, температурите се повишават. Това е мястото, където клапанът за изпускане или изхвърляне играе своята роля. Изхвърляйки заредения въздух в атмосферата, вместо да го рециркулирате, вие не повишавате температурата на входящия въздух, но позволявате на турбото да продължи да се върти. Страничният ефект, който е неприемлив за повечето производители на превозни средства, е шумът от клапана, изхвърлящ въздуха.
Чрез монтиране на FMDVMCS между съществуващия соленоид и корпуса на турбото (това включва премахване само на 3 болта) въздухът се пренасочва към атмосферата, а не се рециркулира. Трябва да се отбележи, че управлението на двигателя също използва този клапан за намаляване на мощността на двигателя, когато е необходимо. Пример за това е системата за динамичен контрол на стабилността (DSC). Въпреки че обикновено не бихте чули това да се случва, когато е монтиран адаптер за издухване, може да чуете изхвърлянето на въздуха, когато DSC работи (например прекалено бързо около завой).
В кутията
1 x FMDVMCS Adaptor
3 x Болтове с гнездо
1 x Инструкции
1 x Forge стикер
За да закупите правилния клапан за вашия автомобил, моля, вижте таблицата за монтаж по-долу, преди да поръчате.
Код на продукта | Напасване |
FM207V | Recirc Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60R | Recirc Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
FMDVMCS | Blow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only |
FMDVR56A | Blow Off Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012 |
FMDVR60A | Blow Off Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards |
Този продукт се предлага само с обработено покритие от сплав.
N14 Engine Mini
Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Марка | модел | Генерация |
---|---|---|
Citroën | C5 | |
Citroën | DS3 (Pre 2016 Only) | |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14) |
Mini | Second generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015) | R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18) |
Peugeot | 207 |
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
FORGE Motorsport - FMDVMCS е адаптер...