Доставка безплатно Peugeot Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.) | race-shop.bg Преглед отблизо

*259 742

FORGE Motorsport

Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.)

FORGE Motorsport - FMDVMCS е адаптер тип "сандвич", който се вписва между съществуващия електрически соленоид и корпуса на турбо зарядното устройство на двигателите BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 турбо двигатели, както се намират в 207 и GTI, 307 , 308 и Citroen DS3 , 208 GTI

Нов продукт

На поръчка

Най-късно при вас: 22. 4.

222,20 лв. с ДДС

FMDVMCS   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.)

Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.)

FORGE Motorsport - FMDVMCS е адаптер тип "сандвич", който се вписва между съществуващия електрически соленоид и корпуса на турбо зарядното устройство на двигателите BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 турбо двигатели, както се намират в 207 и GTI, 307 , 308 и Citroen DS3 , 208 GTI

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.)

Blow Off Адаптер за двигател N14 за Mini, Peugeot, Citroen DS3 (само преди 2016 г.)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - FMDVMCS е адаптер тип "сандвич", който се вписва между съществуващия електрически соленоид и корпуса на турбо зарядното устройство на двигателите BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 турбо двигатели, както се намират в 207 и GTI, 307 , 308 и Citroen DS3 , 208 GTI

FMDVMCS е адаптер тип сандвич, който се вписва между съществуващия електрически соленоид и корпуса на турбо зарядното устройство на двигателите BMW Mini Cooper S N14 2007/08 (R56/57 *), Peugeot 1.6 турбо двигатели, както се намира в 207 и GTI, 208 GTI, 307, 308 и Citroen DS3.

При тези двигатели, вградени в корпуса на турбокомпресора, има байпасно съоръжение. Това позволява на заредения въздух да се рециркулира около турбо зарядното устройство от страната на усилването обратно към страната на всмукването. Този път на рециркулация се отваря и затваря посредством електрическа връзка от управлението на двигателя към соленоид, който е монтиран върху корпуса на турбокомпресора. Докато ускорявате, лопатките на турбокомпресора се въртят и налягането на усилването се увеличава, буквално издухвайки в цилиндрите на двигателя. След това, когато сменяте предавка, сваляте крака си от газта за момент, избирате следващата предавка и ускорявате отново. Когато свалите крака си от газта, клапата на газта към двигателя се затваря. Проблемът тук е, че по време на този процес турбото все още се върти и налягането на усилване, което произвежда, няма къде да отиде. Това, което се случва в този момент е турбото започва да спира, въртящите се лопатки се забавят (понасят много стрес) и налягането на усилване пада. Когато отново отворите дроселната клапа чрез натискане на газта (изисква повече мощност), турбото е загубило инерцията си, налягането на усилване и има пауза или "закъснение", преди двигателят да произведе отново необходимата мощност.

За да се бори с тази загуба на мощност и напрежението върху турбото, се използва рециркулационен или разпределителен клапан. При Mini, когато дроселната клапа се затвори, управлението на двигателя отваря пътя за рециркулация около турбото. Това дава на въздуха за зареждане алтернативен маршрут и позволява на турбокомпресора да продължи да се върти, така че когато ускорите отново, няма "закъснение" или период на изчакване. Тази система работи добре и е възприета от почти всички производители на превозни средства за приложения на бензинови двигатели с турбо зареждане. Единственият недостатък на тази система е, че турбо зарядните устройства произвеждат топлина. (Горещият въздух, който напуска турбото, се охлажда чрез преминаване през междинен охладител, преди да влезе в двигателя. Колкото по-хладен е въздухът, толкова повече мощност се произвежда). Чрез рециркулация на горещия въздух обратно във всмукателната страна на турбото, температурите се повишават. Това е мястото, където клапанът за изпускане или изхвърляне играе своята роля. Изхвърляйки заредения въздух в атмосферата, вместо да го рециркулирате, вие не повишавате температурата на входящия въздух, но позволявате на турбото да продължи да се върти. Страничният ефект, който е неприемлив за повечето производители на превозни средства, е шумът от клапана, изхвърлящ въздуха.

Чрез монтиране на FMDVMCS между съществуващия соленоид и корпуса на турбото (това включва премахване само на 3 болта) въздухът се пренасочва към атмосферата, а не се рециркулира. Трябва да се отбележи, че управлението на двигателя също използва този клапан за намаляване на мощността на двигателя, когато е необходимо. Пример за това е системата за динамичен контрол на стабилността (DSC). Въпреки че обикновено не бихте чули това да се случва, когато е монтиран адаптер за издухване, може да чуете изхвърлянето на въздуха, когато DSC работи (например прекалено бързо около завой).

 

В кутията
1 x FMDVMCS Adaptor
3 x Болтове с гнездо
1 x Инструкции
1 x Forge стикер

За да закупите правилния клапан за вашия автомобил, моля, вижте таблицата за монтаж по-долу, преди да поръчате.

Код на продуктаНапасване
FM207VRecirc Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60RRecirc Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards
FMDVMCSBlow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only
FMDVR56ABlow Off Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60ABlow Off Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards

 

Този продукт се предлага само с обработено покритие от сплав.

N14 Engine Mini

Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW

МаркамоделГенерация
CitroënC5
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
Peugeot207

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more
Отборът на Instaforex Loprais Praga на рали Дакар 2024 г

Ние сме горд доставчик на екипа на Loprais Praga!
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...