Здравейте от 29.03.2024 до 02.04.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.
Доставка безплатно Lancer EVO Професионално регулируемо окачване BC Racing ER за Mitsubishi EVO IV/V/ VI (CP9A/CN9A, 96-01) | race-shop.bg Преглед отблизо

*1313

BC Racing

Професионално регулируемо окачване BC Racing ER за Mitsubishi EVO IV/V/ VI (CP9A/CN9A, 96-01)

Front: Camber or Camber/Castor or Pillowball Top Mount.

Rear: Camber or Camber/Castor or Pillowball Top Mount.

Front springs (default): 8kg / mm.

Rear springs (default): 8kg / mm

Нов продукт

На поръчка

Най-късно при вас: 11. 4.

4 670,20 лв. с ДДС

  

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Професионално регулируемо окачване BC Racing ER за Mitsubishi EVO IV/V/ VI (CP9A/CN9A, 96-01)

Професионално регулируемо окачване BC Racing ER за Mitsubishi EVO IV/V/ VI (CP9A/CN9A, 96-01)

Front: Camber or Camber/Castor or Pillowball Top Mount.

Rear: Camber or Camber/Castor or Pillowball Top Mount.

Front springs (default): 8kg / mm.

Rear springs (default): 8kg / mm

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Професионално регулируемо окачване BC Racing ER за Mitsubishi EVO IV/V/ VI (CP9A/CN9A, 96-01)

Професионално регулируемо окачване BC Racing ER за Mitsubishi EVO IV/V/ VI (CP9A/CN9A, 96-01)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Front: Camber or Camber/Castor or Pillowball Top Mount.

Rear: Camber or Camber/Castor or Pillowball Top Mount.

Front springs (default): 8kg / mm.

Rear springs (default): 8kg / mm

Предназначен е за професионална конкурентна употреба. Серията ER предлага всички предимства на по-ниските серии с допълнителни предимства във външен контейнер за масло. Сериите от серия ER носят със себе си високото качество и уникалните характеристики на типа BR и RM,но имат допълнителна полза от външни резервоари и възможността да се даде възможност на крайния потребител да настройва нивата на компресия и отскок..

Сериите от серия ER позволяват BC Racing за увеличаване на капацитета на маслото на амортисьора. Допълнителният капацитет на маслото в пиковата температура на маслото намалява вибрациите поради промени в вискозитета на маслото. Намаляването на вибрациите подобрява управлението и оптималното представяне на пътя и пистата.

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...