*553   

King racing

Основни лагери King Racing за Мотори: 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.

Висококачествени King racing основни лагери   Mitsubishi мотори 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.  

Нов продукт

243,20 лв. с ДДС

Временно няма достъп
На склад: 0 бр.
Продуктът е временно недостъпен. Моля, изберете друг.
За автоматична информация за продукти на склад,
кликнете върху „Извести ме при складиране“.

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Основни лагери King Racing за Мотори: 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.

Основни лагери King Racing за Мотори: 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.

Висококачествени King racing основни лагери   Mitsubishi мотори 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.  

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Основни лагери King Racing за Мотори: 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.

Основни лагери King Racing за Мотори: 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

  

611500567179

Висококачествени King racing основни лагери   Mitsubishi мотори 4G30, 4G31/G31B, 4G32/G32B, 4G33/G33B, 4G35, 4G36, 4G37.  

 

Преди да поръчате, моля изберете точният тип лагер:

MB5227XP STDX

MB5227XP-STD - standard (no oversize)

MB5227XP.025 - 0,025

MB5227XP0.25 - oversize 0,25

 

Размери на лагерите

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Crankshaft dimmension

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Creep bearings than the original

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Technical information (dimensions) Bearings Тук

Тегло: .455kg

КомпонентF5227/PR
Минимален диаметър на коляновия вал2.243 inch / 56.98mm
Максимален диаметър на коляновия вал2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Дължина на лагера1.140 inch / 28.96 mm
Максимална дебелина на стената0.079 inch / 1.99 mm
КомпонентM5227U/PR / M5227L/PR
Минимален диаметър на коляновия вал2.243 inch / 56.98mm
Максимален диаметър на коляновия вал2.244inch / 57.00mm
Min Housing Diameter2.402 inch / 61.00 mm
Max Housing Diameter2.402 inch / 61.02 mm
Дължина на лагера0.906 inch / 23.01 mm
Максимална дебелина на стената0.079 inch / 1.99 mm

Апликации:

 
  • Mitsubishi Galant GA - motor: Mitsubishi 4G30 1289cc Inline4 SOHC 2v (1969.12 - 1973.01)
  • Mitsubishi Galant GA - motor: Mitsubishi 4G31 1499cc Inline4 SOHC 2v (1969.12 - 1974.01)
  • Mitsubishi Galant GB - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Chain 2v (1970.01 - 1979.12)
  • Mitsubishi Galant GB - motor: Mitsubishi 4G33 1439cc Inline4 SOHC Chain 2v (1972.01 - 1981.12)
  • Mitsubishi Lancer LC - motor: Mitsubishi G32B 1597cc Inline4 SOHC 2v (1977.01 - 1990.12)
  • Mitsubishi Sigma GE (1977.10 - 1980.05) - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v (1977.10 - 1990.12)
  • Mitsubishi Colt RB - motor: Mitsubishi 4G33 1439cc Inline4 SOHC Belt 2v (1977.07 - 1990.05)
  • Mitsubishi Cordia AB - motor: Mitsubishi G62BT 1795cc Inline4 SOHC 2v Turbo (1982.01 - 1989.12)
  • Mitsubishi Cordia AB - motor: Mitsubishi 4G37 1755cc Inline4 SOHC 2v (1984.07 - 1991.12)
  • Mitsubishi Express L200 MC - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 2003.08)
  • Mitsubishi Express L300 SC - motor: Mitsubishi 4G62 1795cc Inline4 SOHC 2v (1980.01 - 1988.02)
  • Mitsubishi Galant HG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 1994.12)
  • Mitsubishi Lancer CB - motor: Mitsubishi 4G61 1596cc Inline4 DOHC 4v (1990.01 - 1992.12)
  • Mitsubishi Lancer Evolution I - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1989.05 - 2007.10)
  • Mitsubishi Starion JA - motor: Mitsubishi 4G63T 1997cc Inline4 SOHC 2v Turbo (1982.01 - 1989.12)
  • motor: Mitsubishi 4D65 1795cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • motor: Mitsubishi 4D65-T 1795cc Inline4 SOHC 2v Turbo Diesel
  • motor: Mitsubishi 4G61T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Mitsubishi G31B 1499cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mitsubishi G33B 1439cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mitsubishi 4G35 1686cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mitsubishi 4G36 1238cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mitsubishi G63BT 1997cc Inline4 SOHC 2v Turbo
  • motor: Mitsubishi G63B 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mitsubishi G63B 1997cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Mitsubishi G62B 1795cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Mitsubishi G37B 1755cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer LB - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Chain 2v
  • Mitsubishi Lancer LB - motor: Mitsubishi 4G33 1439cc Inline4 SOHC Chain 2v
  • Mitsubishi Colt RC - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Lancer LA - motor: Mitsubishi 4G33 1439cc Inline4 SOHC Chain 2v
  • Mitsubishi Colt RE - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Colt RE - motor: Mitsubishi 4G33 1439cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Cordia AA - motor: Mitsubishi G62BT 1795cc Inline4 SOHC 2v Turbo
  • Mitsubishi Express SH - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution IV - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Nimbus UA - motor: Mitsubishi 4G37 1755cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starion JD - motor: Mitsubishi 4G63T 1997cc Inline4 SOHC 2v Turbo
  • Mitsubishi Galant GD - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Chain 2v
  • Mitsubishi Sigma GH - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Colt RD - motor: Mitsubishi 4G33 1439cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution V - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Nimbus UB - motor: Mitsubishi 4G37 1755cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon SF - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution VII - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Sigma GH - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Starwagon SG - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express L300 SD - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Express L300 SD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution II - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Express L300 SE - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Express L300 SE - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution III - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Lancer Evolution VI - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Nimbus UC - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Starwagon L300 SB - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Express L300 SB - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution IX - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon L300 SD - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
  • Mitsubishi Express L300 SA - motor: Mitsubishi 4G32 1597cc Inline4 SOHC Belt 2v
  • Mitsubishi Lancer Evolution VIII - motor: Mitsubishi 4G63-T 1997cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Mitsubishi Starwagon L300 SE - motor: Mitsubishi 4G63 1997cc Inline4 SOHC 2v
 

 

King Engine Bearings Основана е през 1960 г. и е спечелила репутация на водещ разработчик, производител и OEM партньор за доказани качествени лагери на двигателя. Днес компанията доставя продукти за OEM (авиационна и автомобилна), както и за автомобилни резервни части, селскостопански и състезателни модели .Специализирайки в лагерите на двигателя за повече от 50 години, производствените мощности на King произвеждат биелни лагери главни лагери на коляновия вал, шайби и втулки..

Компанията е известна като водещ разработчик на производствени технологии, металургични процеси и иновативни антифрикционни материали. Новата Racing линия на King съчетава лагерите на двигателя с изключителни геометрични и металургични характеристики.

Посетете King Engine Bearings на: www.kingbearings.com

King е сертифициран по най-високите стандарти за качество на автомобилната и аеро-космическата индустрия, включително:

ISO/TS 16949:2009 (Automotive) – certified by NQA

ISO/AS 9100 (Aerospace) – certified by NQA

ISO 9001:2008 – certified by IQNET

INMETRO Brazil – certified by SGS

FAA United States (Federal Aviation Administration)

Техническо описание

ВидОсновен

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...