*259 892

FORGE Motorsport

Blow off комплект за Mini Cooper S and Peugeot Turbo

FORGE Motorsport - Този клапан е за Peugeot / BMW Mini 1.6 Turbo двигатели, as found in the Peugeot 207/307/308 GT Turbo and BMW Mini Cooper S Turbo R56/57 models with the N14 двигатели.

Нов продукт

На поръчка : 10+бр.

Най-късно при вас: 20. 5.

621,00 лв. с ДДС

FM207V   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Blow off комплект за Mini Cooper S and Peugeot Turbo

Blow off комплект за Mini Cooper S and Peugeot Turbo

FORGE Motorsport - Този клапан е за Peugeot / BMW Mini 1.6 Turbo двигатели, as found in the Peugeot 207/307/308 GT Turbo and BMW Mini Cooper S Turbo R56/57 models with the N14 двигатели.

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Blow off комплект за Mini Cooper S and Peugeot Turbo

Blow off комплект за Mini Cooper S and Peugeot Turbo

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Този клапан е за Peugeot / BMW Mini 1.6 Turbo двигатели, as found in the Peugeot 207/307/308 GT Turbo and BMW Mini Cooper S Turbo R56/57 models with the N14 двигатели.

Този клапан е за Peugeot / BMW Mini 1.6 Turbo двигатели, as found in the Peugeot 207/307/308 GT Turbo and BMW Mini Cooper S Turbo R56/57 models with the N14 двигатели.

Mini R56 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R56 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini R57 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini R57 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW
Mini Clubman R55 Cooper S 1598ccm 174HP 128KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 192HP 141KW
Mini Clubman R55 John Cooper Works 1598ccm 211HP 155KW

Това решение се препоръчва за всяко превозно средство, при което налягането е увеличено чрез надстройка на софтуера на ECU, както и за немодифицирани превозни средства, работещи в по-топъл климат, като решение на многото възникнали повреди. 

The most common complaint on the OEM solenoid valve is a split diaphragm, which prevents the valve from opening fully, or not at all. This doesn’t always result in a check двигател light as the valve can still be blown open by the boost pressure. We have seen many valves with this problem (see image above). The other problem is that diaphragm retaining ring is made from very thin plastic that goes brittle with heat cycles, and eventually fails. This prevents the diaphragm from sealing with the same problems as mentioned above. This particular failure also results in the valve falling apart upon removal from the turbo; in extreme cases, bits of plastic can enter the turbo and destroy it.

The alternative is a fully двигателered solution offering both significantly improved reliability. Our valve is piston based, with no diaphragm to fail, and of all aluminium construction, it replaces the original unit with a pressure/vacuum operated piston valve that still also retains the desirable OEM ECU control over valve actuation. The valve has been proved on the VAG scene for many years. The spring is interchangeable for different levels of boost, and the solenoid is plug and play with the wiring harness, which is included.

In order that you purchase the correct valve for your vehicle please refer to the fitment table below before ordering.

 

Product CodeFitment
FM207VRecirc Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60RRecirc Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards
FMDVMCSBlow Off Adaptor Plate For 2007/8 Cooper S Turbo only
FMDVR56ABlow Off Valve N14 Engines Cooper S 2007-10, JCW Cooper S 2007-2012
FMDVR60ABlow Off Valve N18 Engines Cooper S 2011 On, JCW Cooper S 2013 onwards

 

 

В кутията:
1 x FM207V Valve
1 x Окабеляване
1 x Соленоид, скоба и винтове
1 x Вакуумна тапа
1 x Подобрена жълта пружина
10 x миши опашки
1 x 2000 мм 4 мм вакуумен маркуч
3 x M6 x 35 Болтове с гнездо
1 x M5 x 35 болт
1 x Инструкции
1 x Forge ключодържател и стикер

 

Този продукт се предлага само с обработено покритие от сплав

МаркамоделГенерация
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
Peugeot207

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...