Здравейте от 29.03.2024 до 02.04.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.
-8% Доставка безплатно MX-5 Заключващ се диференциал KAAZ (Limited Slip Differential) 1.5WAY MAZDA MX-5, NCEC VE, 05.08- | race-shop.bg Преглед отблизо

*62 953

KAAZ

Заключващ се диференциал KAAZ (Limited Slip Differential) 1.5WAY MAZDA MX-5, NCEC VE, 05.08-

Заключващ се диференциал KAAZ

Нов продукт

На склад: 1 бр.

Внимание: Последни наличности!

В дома ви : 1. 4.

2 279,90 лв. с ДДС

-8%

2 478,20 лв. с ДДС

  

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Заключващ се диференциал KAAZ (Limited Slip Differential) 1.5WAY MAZDA MX-5, NCEC VE, 05.08-

Заключващ се диференциал KAAZ (Limited Slip Differential) 1.5WAY MAZDA MX-5, NCEC VE, 05.08-

Заключващ се диференциал KAAZ

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Заключващ се диференциал KAAZ (Limited Slip Differential) 1.5WAY MAZDA MX-5, NCEC VE, 05.08-

Заключващ се диференциал KAAZ (Limited Slip Differential) 1.5WAY MAZDA MX-5, NCEC VE, 05.08-

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Заключващ се диференциал KAAZ

Зъб: 1.5WAY

Марка:  MAZDA MX-5, NCEC

Двигател:  VE

Клас:  --

Година:  05.08-

Скоростна кутия: MT/AT

Фабричен диф : Open/Torsen equipped model

Kaaz включено масло за зъбни колела. 

 

Разлика между 1.5 и двупосочен LSD?

1.5 е подобен на двупосочния LSD, но осигурява по-малко заключване при забавяне. С оптимално представяне по време на ускорение, а също и с меко заключване при забавяне, това е най-доброто за класическите състезания по пътя.

 

Двупосочният LSD е проектиран така, че да има максимално заключване по време на ускорение и забавяне. Този тип ограничено приплъзване се различаваосигурява голям контрол по време на късните спитания, при които превозното средство действително се забавя по време на завой, а не традиционното спиране, което се прилага преди влизане в завой. За дрифтирането двустранният начин е най-полезен за заключване на смяна и много агресивни преходи. Двупосочният lsd е проектиран да поддържа задната част в движение настрани дори по време на изместване.

 

Разлика между стандартен и Super-Q LSD?

Super-Q версия означава, че плочите са получили WPC обработка, за да се гарантира, че са супер гладки.

 

 

Най-добрият преход на мощност към колелата от 1922 г. се подпомага от KAAZ, който предлага широка гама от LSD за различни автомобили. В офертата на 1.5 и двупосочни диференциали за дрифт или състезания на писта. Механичните ламеларни диференциали осигуряват заключване от 35-100%.. Замяната на OEM за LSD гарантира най-добрата производителност и сцепление.

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...