*259 747

FORGE Motorsport

Турбо изолация за Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), и Peugeot 207/208 GTI

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL4 е специално проектиран за стандартното турбо зарядно устройство Mini R56. Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

Нов продукт

На поръчка

Най-късно при вас: 9. 5.

448,80 лв. с ДДС

FMTUBL4   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Турбо изолация за Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), и Peugeot 207/208 GTI

Турбо изолация за Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), и Peugeot 207/208 GTI

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL4 е специално проектиран за стандартното турбо зарядно устройство Mini R56. Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Турбо изолация за Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), и Peugeot 207/208 GTI

Турбо изолация за Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), и Peugeot 207/208 GTI

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL4 е специално проектиран за стандартното турбо зарядно устройство Mini R56. Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

Forge Motorsport FMTUBL4 е специално проектиран за стандартното турбо зарядно устройство Mini R56 и също така пасва на Peugeot 207/208 GTI. Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

Стандартният топлинен щит Mini е недостатъчен и може да доведе до повреди

Този дизайн е създаден, за да издържа на най-суровите среди и доказано издържа на температури до 2500 °F лъчиста топлина, което ще помогне за защитата и удължаването на живота на компонентите на двигателя.

Иновацията в дизайна запазва топлината на отработените газове, съдържащи се в горещата страна на турбокомпресора, далеч от хладната страна и всмукателния път, което помага за намаляване на забавянето на турбото и температурите на входящия въздух, което води до повече мощност.

Моля, имайте предвид, че турбо изолацията ще загуби своята гъвкавост през първите няколко топлинни цикъла, тъй като материалът се втвърди, така че веднъж монтиран, НЕ трябва да се отстранява рутинно, тъй като това може да причини повреда на изолацията.

· Нитове от неръждаема стомана

· Крепежни елементи от неръждаема стомана

· Външна обвивка от въглероден плат

· Вътрешна сърцевина от калциево-магнезиево-силикатна вълна

· Високотемпературна тъкан от силициев диоксид

МаркамоделГенерация
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniCountryman 2010 - 2016Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniCountryman 2010 - 2016JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniPaceman 2012 - 2016Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniPaceman 2012 - 2016JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > LCI 2010-2014 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R58 Coupe > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R58 Coupe > Pre LCI 2008-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R59 Roadster > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R59 Roadster > JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
Peugeot207
Peugeot208GTI
Peugeot208GTI 2016 Onwards

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...