*259 603

FORGE Motorsport

Сплитер , резтоварващ клапан

FORGE Motorsport - Разделителят е наистина забележителен клапан, който дава комбинация от работа на продухване и клапан за рециркулация едновременно и е специално проектиран за много приложения с турбо двигатели, които управляват системи за управление на дозирания въздушен поток - spltr spiter splitter split r

Нов продукт

На склад: 5 бр.
На поръчка : 10+бр.

В дома ви : 30. 4.

603,60 лв. с ДДС

  

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Сплитер , резтоварващ клапан

Сплитер , резтоварващ клапан

FORGE Motorsport - Разделителят е наистина забележителен клапан, който дава комбинация от работа на продухване и клапан за рециркулация едновременно и е специално проектиран за много приложения с турбо двигатели, които управляват системи за управление на дозирания въздушен поток - spltr spiter splitter split r

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Сплитер , резтоварващ клапан

Сплитер , резтоварващ клапан

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Разделителят е наистина забележителен клапан, който дава комбинация от работа на продухване и клапан за рециркулация едновременно и е специално проектиран за много приложения с турбо двигатели, които управляват системи за управление на дозирания въздушен поток - spltr spiter splitter split r

Разделителят е наистина забележителен клапан, който дава комбинация от работа на вентила за издухване и рециркулация, всички по едно и също време, и е специално проектиран за много приложения с турбо двигатели, които управляват системи за управление на дозирания въздушен поток. Това означава, че получавате целия шум от вентила за продухване, като същевременно запазвате съвместимостта с изискванията за рециркулация на системата за управление на двигателя. Като бонус предлагаме и възможността за преобразуване на клапана в режим само на рециркулация за онези моменти, когато е необходимо скрит ход.

Този клапан използва месингово бутало, което използва нова технология за уплътняване заедно с променливо предварително натоварване на пружината, включващо горен регулатор с тресчотка, който ще позволи положителната и прецизна настройка, за да съвпадне клапана с вашия двигател. Това се постига чрез използване на уникална единична, конична пружина с прогресивна скорост, която може да позволи задържане на налягането на усилване в широк диапазон на регулиране. Този уникален дизайн на пружината също така позволява неограничено движение на буталото и обем на потока, независимо от количеството регулиране на предварителното натоварване, добавено към пружината.

Клапаните на други производители използват цилиндрични пружини с регулируемо предварително натоварване, които често изпитват ограничен ход на буталото и намаляване на обема на потока. Когато казваме, че нашите продукти са проектирани за производителност, това не е закачлива фраза за продажби, това е истината. и ние го доказваме с всеки продукт, който произвеждаме.

Забележка: Този клапан изисква инсталиране по обратния начин на оригиналния клапан на Bosch. Това означава, че страничната тръба е монтирана в турбо всмукателния маркуч, а основната тръба се свързва с маркуча, който минава към страната на усилването на турбото.

 

В кутията:
1 x FMDVSPLTR Valve
1 x Капачка на клапана
1 x Книжка с инструкции
1 x Стикер Forge

Ако не сте сигурни дали този продукт е подходящ за вашето приложение, моля свържете се с нас. 

Вентилът е с размер на порта 25 мм

 

 


 


 

За да обслужите този клапан, осъществете достъп до буталото на клапана, като премахнете 3-те винта с капачки в основата на клапана и просто почистете камерата на буталото с помощта на препарат за почистване на спирачки или подобна почистваща течност, преди да монтирате новата пружина и бутало. Моля, спазвайте правилната ориентация на пружината и буталото, когато монтирате обслужваемите части, както се вижда на приложения чертеж.

 

Ръководство за настройка.

Първо завъртете копчето за настройка на клапана докрай надолу в посока, обратна на часовниковата стрелка, което ще регулира пружината до най-ниското й напрежение. След това завъртете копчето за настройка на клапана по посока на часовниковата стрелка до подходящото ниво на напрежение, както е посочено по-долу.

  • Стандартен двигател – 16 кликвания.
  • Stage 1 remap – 21 кликвания.
  • Stage 2 remap – 25 кликвания.

 

Тези препоръки за регулиране са общо ръководство и може да откриете, че вашият двигател изисква фина настройка с 1 или 2 щраквания във всяка посока, за да постигнете оптимална производителност.

Няма да има значителна полза от работата при регулиране на клапана над 30 щракания, тъй като пружината ще е достигнала максималното си работно напрежение.

 

Техническо описание

АуспухВ ауспуха и отмосферата
Предназначен заБензинови двигатели
МаркамоделГенерация
AudiA31.8T
AudiA41.8T (B5,B6 Models)
AudiA61.8T (B5,B6 Models)
AudiS31.8T (8L Chassis)
AudiTTMk1 > 150/180BHP
AudiTTMk1 > 210/225BHP
SeatIbizaMk2 (6K2) 1999-2002 > Petrol
SeatIbizaMk3 (6L) 2002-2008 > Petrol
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra 1.8T
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra R 1.8T
SkodaOctavia1.8T
VolkswagenBeetle1.8T
VolkswagenGolfMK4 > 1.8T
VolkswagenPassat1.8T
VolkswagenPolo1.8T

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...