ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*260 120
Нов продукт
44mm Бутало за допълнителен Wastegate
FORGE Motorsport - 44 мм бутален външен Wastegate Компактен дизайн за монтаж дори в най-тесните места Напълно регулируем от 4psi до 26psi налягане на пружината (0,28 до 1,79 бара). (Настройката над 26psi ще изисква контролер за усилване) По-точен контрол на усилването с персонализирани пружини Eibach®Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
44mm Бутало за допълнителен Wastegate
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
Акценти
След като бяхме световни лидери в резервните турбо задвижващи механизми за следпродажбено обслужване през последните 20 години, ние прекарахме дълго време в провеждане на пазарни проучвания и разработки, за да намерим точно какво би представлявало „Най-добрият външен Wastegate в света“ и ето ни… Forge Motorsport с гордост представя първия в света бутален утечка с опционално водно охлаждане – FMWCW1.
След пускането на нашия оригинален бутален стейгейт знаехме, че искаме да създадем продукт, който да изпълнява същите възможности, но в по-компактна област.
Стремейки се да направят това, нашите инженери успяха да разработят wastegate, който надмина всички очаквания.
Нашият нов wastegate е 45% по-малък от оригинала и може да издържи на температури над 1000 ℃. Вътрешните части са проектирани така, че буталото да е по-отзивчиво от всякога. Това е първият в света външен бутален стейгейт с възможност за водно охлаждане.
Дизайнът
Забелязахме, че в индустрията има проблеми с външните утеджейти, които се провалят поради средата, в която се намират. Знаехме, че не искаме да правим крачка назад и да използваме вътрешни части на диафрагмата, затова се концентрирахме върху намаляването на размера на буталото и пружината.
Нашите инженери измислиха множество стилове на каросерията и проведоха тестове на потока на всеки от тях, за да определят кой ще работи по най-добрия начин и все пак ще има добър естетичен дизайн.
Буталото има уникален олекотен дизайн и по-бърза реакция, вътрешната зона под буталото е сведена до минимум, така че има по-малко площ за пълнене/изпразване, преди да се осъществи контрол на усилването.
След обстойни вътрешни тестове за поток и топлина, ние изпратихме множество прототипи на утежки, за да изберем контакти в моторните спортове за тестване на екстремни приложения на превозни средства. Един дори беше монтиран на нашия собствен състезателен Mk1 Golf.
Материалите на wastegate са специално избрани заради способността им да издържат на суровата среда, на която са изложени: Вентилът е направен от Inconel 800 и шлифован с толеранс от 30 микрона (0,03 mm), водачът е направен от Nitronic 60 машинно обработен със същите допуски, а основата е от неръждаема стомана 304, а алуминиевата горна част е аерокосмически клас 6082. Дори вътрешните О-пръстени са направени от Viton. Нищо не е оставено на случайността.
Изпратихме wastegates на DubShack Racing, за да тестват техния високомощен VW Lupo и Owen Developments, за да тестват високомощния, ¼ мили драг състезателен Suzuki Hayabusa, който имаха в магазина.
Owen Developments продължиха да тестват wastegates върху други турбо приложения, с които бяха ангажирани.
След като се погрижихме за всички инженерни аспекти, ние трябваше да сме сигурни, че разполагаме с най-добрите пружини, управляващи този нов иновативен продукт, така че вместо да използваме комерсиален производител на пружини, ние се обърнахме към майсторите на пружинната технология... Eibach!
Прецизният контрол на турбо усилване е от решаващо значение за безопасната и гладка работа на всеки двигател с принудителна индукция. Има много елементи на дизайна на Wastegate, които допринасят за неговата точност на контрол на усилването (чувствителност на усилване), но може би никой не е по-важен от пружината. Пружината Wastegate е компонентът, който в крайна сметка контролира налягането, при което клапанът Wastegate се отваря и изхвърля изгорелите газове далеч от турбото. Eibach, като производител на пружини, не се нуждае от представяне, тъй като вече много десетилетия се среща в автомобилния спорт от висок клас и автомобилите от висок клас. Те представляват „най-доброто“, което индустрията може да предложи. Инженерите на Forge Motorsport дадоха кратка информация на Eibach и това, което те предложиха, не беше нищо друго освен „най-доброто в класа“ – точно това, което очаквахме. Пружините са изработени от силиконова хромирана пружинна стомана с много висока якост (същата, която се използва за пружините F1!) и най-вече за това приложение имат толеранс от +/-70 g сила при отворено натоварване при удар - това е еквивалентната сила на малък сладкарски бар! Така че чувствителността на усилване, промяната на налягането над целевото налягане, която кара вентила да се отвори, сега е значително подобрена и следователно контролът на усилване.
С комбинация от една пружина и подложки може точно да се реализира следното налягане на усилване:
Относно Wastegates
Всички бензинови/бензинови турбо двигатели използват някакъв вид утечка и обикновено има два вида, вътрешна или външна версия, което се отнася до тяхното местоположение. Вътрешен стейгейт е вграден в отливката на горещата страна на турбото, свързана с ауспуха. Външният утечка е монтиран отделно от турбото. И двете конфигурации осигуряват начин за заобикаляне на изпускателния поток, идващ от колектора около колелото на турбината, което ви позволява да поддържате зададено ниво на усилване. Заобиколеният поток на отработените газове води до намаляване на потока на отработените газове, който задвижва турбинното колело, като по този начин дава възможност за повишаване и намаляване на усилването, както е необходимо, за да постигнете целевото усилване. Подобно на вентил за издухване, външният утечка използва усилващо налягане, за да балансира потока, заобикаляйки турбината.
Външните уейстгейти обикновено се използват при двигатели с висока мощност, тъй като позволяват много по-плавно и по-малко сложно заливане на самото турбо, тъй като вече не е необходимо да има вътрешен уейстгейт, което от своя страна прави турбото да работи по-ефективно. Също така пълзенето при усилване, което е типично за турбина с вътрешен стейгейт, където отворът на вестгейта е твърде малък, е нещо от миналото, тъй като външният стейгейт може да бъде с много по-голям размер, без да се прави компромис с турбото.
Марка | модел | Генерация |
---|---|---|
Universal | Universal Application - Please Contact Us If You Are Unsure Whether This Product Is Suitable |
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
FORGE Motorsport - 44 мм бутален...