ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
Няма продукти
Интеркулерът охлажда сгъстен въздух, излизащ от турбокомпресора. По-студеният въздух е по-плътен, т.е. за същия обем има по-високо съдържание на кислород. Такъв охладен въздух има благоприятен ефект върху горивния процес, което освен другите предимства носи и по-висока производителност.
Има няколко типа вход и изход:
Интеркулерът охлажда сгъстен въздух, излизащ от турбокомпресора. По-студеният въздух е по-плътен, т.е. за същия обем има по-високо съдържание на кислород. Такъв охладен въздух има благоприятен ефект върху горивния процес, което освен другите предимства носи и по-висока производителност.
Има няколко типа вход и изход:
Интеркулерът най-често се поставя отпред.
Предимства от използването на по-голям интеркулер:
NНедостатъци: Части за превозни средства. Съкращението FMIC (Front Mounted Intercooler) се използва за това местоположение. Други опции за поставяне са SMIC (странично монтиран интеркулер) или TMIC (междинен охладител, монтиран отгоре).
Подкатегории