ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
Няма продукти
Blow off или BOV е клапан, използван за двигатели с турбо или с нагнетяване. Използва се за освобождаване на излишното налягане, създадено между дросела и турбината, когато турбото се върти, докато превключва предавки, което води до възстановяване на налягането в системата поради затворения дроселен клапан. Използвайки клапан BOV, този излишък н...
Blow off или BOV е клапан, използван за двигатели с турбо или с нагнетяване. Използва се за освобождаване на излишното налягане, създадено между дросела и турбината, когато турбото се върти, докато превключва предавки, което води до възстановяване на налягането в системата поради затворения дроселен клапан. Използвайки клапан BOV, този излишък на сгъстен въздух се отстранява насила от системата, за да се получи характерен звук за BOV и да се избегне т. нар. турбо изоставане.
.
Обикновено разграничаваме клапаните в две категории, отворени и затворени.
Затворенят BOV връща излишния въздух от системата обратно към веригата преди турбото.
Има и BOV клапани за дизелови двигатели, чиято роля е само да създаде звуковия ефект при смяна на предавките.
Подкатегории
Blow off или short for BOV е клапан, използван в двигатели с турбо или компресор. Използва се за освобождаване на излишното налягане, създадено между дроселовата клапа и турбото по време на смяната, когато турбото се върти по инерция и полученото налягане остава в тръбопровода поради затворения дросел. Чрез използване на BOV клапан този излишък от сгъстен въздух се освобождава от тръбата, създавайки характерно съскане или свистене и по този начин предотвратява образуването на така нареченото турбо забавяне.
Обикновено разграничаваме клапаните в две категории, отворени и затворени. Отвореният BOV изпуска сгъстен въздух в атмосферата, докато затвореният BOV връща излишния въздух от канала обратно към веригата преди турбото.
Има и BOV клапани за дизелови двигатели, които имат звуков ефект само при превключване.
Blow off или short for BOV е клапан, използван в двигатели с турбо или компресор. Използва се за освобождаване на излишното налягане, създадено между дроселовата клапа и турбото по време на смяната, когато турбото се върти по инерция и полученото налягане остава в тръбопровода поради затворения дросел. Чрез използване на BOV клапан този излишък от сгъстен въздух се освобождава от тръбата, създавайки характерно съскане или свистене и по този начин предотвратява образуването на така нареченото турбо забавяне.
Обикновено разграничаваме клапаните в две категории, отворени и затворени. Отвореният BOV изпуска сгъстен въздух в атмосферата, докато затвореният BOV връща излишния въздух от канала обратно към веригата преди турбото.
Има и BOV клапани за дизелови двигатели, които имат звуков ефект само при превключване.