Как да процедирам с рекламация?

  • РЕГИСТРИРАНИ клиенти, влезте в акаунта си и инициирайте заявката си в секцията "РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНИЯ".
  • БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ изпратете заявката си ТУК.

Стандартният гаранционен срок за артикули, закупени в онлайн магазина race-shop, е 24 месеца. Това обаче не важи за употребявани стоки и стоки втора употреба, които понякога могат да бъдат включени в каталога като изрично са отбелязани че са такива. Гаранционният срок започва да тече от деня на получаване на стоката от клиента.


Как да процедирам с връщането на закупена стока в 14-дневния срок?

  • РЕГИСТРИРАНИ клиенти, влезте в акаунта си и направете заявката си в секцията "РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНИЯ".
  • БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ изпратете заявката си ТУК.

Потребителят има право да се откаже от договора за покупка, без да посочва причина в съответствие с § 7 и следващите. 102/2014 Сб. за защита на потребителите при дистанционни продажби (наричан по-долу „Закон за защита на потребителите при дистанционни продажби“) в рамките на 14 дни от получаването на стоките или от датата на сключване на покупката за предоставяне на услуги или договора за предоставянето на електронно съдържание, което не е доставено на материален носител, ако продавачът е изпълнил своевременно и надлежно задълженията за предоставяне на информация съгласно раздел 3 от Закона за защита на потребителите при дистанционни продажби.

Къде трябва да бъдат изпратени артикулите?

Няма нужда да се притеснявате; ние ще се организираме всичко. Ние ще уредим куриер да вземе артикулите от вашия адрес, като всички разходи ще бъдат поети от нас. При попълване на формуляра, моля, изберете или добавете адреса, от който желаете да изпратите артикулите.

Моля, опаковайте добре върнатите стоки, за да не се повредят при транспортирането. При връщане на стоките препоръчваме да ги върнете неизползвани, в същото състояние, в което сте ги получили (включително документация, аксесоари и др.).

Продавачът е задължава да възстанови на Купувача заплатената цена на стоката в срок до 30 календарни дни от датата на получаване на стоката. Възстановената сума ще бъде изпратена по банковата сметка,. Това обаче няма да се случи, преди потребителят да ни достави стоките или да предостави доказателство, че стоките са изпратени или взети. Моля, имайте предвид, че някои продукти трябва да присъстват физически в нашия склад за проверки на употребата и обработка. Това може да удължи времето за обработка на възстановяването, тъй като чакаме доставката на артикулите от куриерите.


Категории Производители

Loading...