ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*322 892
Нов продукт
403,20 лв. / 206,15 € с ДДС1
/ 206,15 €
GFB DV+ T9359 клапан за VW MK7, Golf R и Audi 8V S3 приложения
Представяне на новото DV+ For VW MK7, Golf R и Audi 8V S3 приложения! GFB’s DV+ решението не може да бъде по-просто – запазете това, което работи , и заменете това, което не работи.GFB’s DV+ Гамата превключващи клапани предлага решение за директна производителност за слабите фабрични превключващи клапани, използвани в много съвременни превозни средства.Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
GFB DV+ T9359 клапан за VW MK7, Golf R и Audi 8V S3 приложения
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
GFB-T9359
9328022000206
Спецификации на продукта:
GFB разширява гамата DV+ с решение за директно монтиране на слабия фабричен превключвател, специално проектиран за VW Mk7 Golf R и Audi 8V S3 (2013-on).
Mk7 Golf R и Audi 8V S3 използват по-голямо турбо от GTI и A3, което е чудесно за производителност, но лошо за монтиране на превключващи клапани! Пространството, заето от по-голямото турбо, означава, че обичайният GFB T9351 DV+ не може да се използва на тези модели, освен ако не сте добре с шлайфане и огъване на неща, за да пасне.
GFB разработи по-подходящо решение! T9359 DV+ разполага със специално изработено алуминиево тяло, което, въпреки че е по-голямо от T9351, преориентира соленоида, за да получи хлабината, необходима за перфектно прилягане с „OE вид“ и, разбира се, предимствата на DV+ производителността.
Шофирайте с увереност, знаейки, че GFB се е погрижил за инженеринга.
Защо да поставите DV+?
Самата соленоидна намотка от фабрично монтирания клапан е страхотна (ECU-то го отваря по-бързо от който и да е пневматичен клапан, така че защо да го сменяте?), но проблемът е пластмасовият механизъм на буталния клапан. Така че DV+ на GFB решава този проблем, като заменя само частите на клапана с анодизиран алуминиев корпус, снабден с месингово бутало, обработено до точни допуски.
Крайният резултат е по-рязка реакция на газта, светкавично задействане на клапана и ще издържи толкова усилване, колкото можете да му хвърлите.
Продуктите на други производители включват подмяна на цялата система с традиционен пневматичен клапан, изискващ дълги вакуумни маркучи, допълнителни части за включване на вакуума във всмукателния колектор, плюс или различен електромагнитен клапан за задействане на пневматичния клапан, или баластно съпротивление за включване в Окабеляване за оригинално оборудване. Всички тези допълнителни елементи водят до продукт, който е по-бавен, по-малко отзивчив, по-скъп и отнема много повече време за инсталиране. Решението DV+ на GFB от друга страна е по-отзивчиво, по-евтино, по-лесно за инсталиране и не причинява пренапрежение/турбо трептене на компресора. О, и не изисква различни пружини или чести сглобявания.
Решението DV+ на GFB от друга страна е по-отзивчиво, по-евтино, по-лесно за инсталиране и не причинява пренапрежение/турбо трептене на компресора. О, и не изисква различни пружини или чести сглобявания.
Всички последни модели европейски автомобили в наши дни използват превключващи клапани от електромагнитен тип, управлявани от ECU. Това е добра концепция, защото вентилът може да реагира много бързо и се отваря само когато трябва.
Има обаче някои проблеми с тези клапани. Откакто се появиха за първи път на автомобили VAG през 2006 г., имаше поне 5 различни ревизии поради проблеми с надеждността. Без да навлизаме в подробности за историята на ревизиите, последната ревизия C, намерена на Mk7 R и 8V S3, все още може да бъде подобрена. Въпреки че е по-силен и изпуска по-малко от предишните ревизии, той все още е ограничен от своя принцип на работа – тъй като е директен електромагнитен клапан, той може да работи само в две състояния, отворено или затворено. За съжаление, автомобилите обикновено не работят в две състояния – вашият газ не е превключвател и прогресивното облекчаване на налягането при усилване по време на частично затваряне на газта не е възможно с фабричния дивертор.
Често срещан проблем с OE:
Пластмасовият бутален тип пропуска много повече, отколкото повечето хора си дават сметка (по дизайн, не от износване) и не винаги се затваря след превключване на предавките с високо усилване.
Освен това, тъй като фабричният превключвател има дълъг ход и слаба възвратна пружина, способността му да се отваря и затваря надеждно при голямо усилване или при наличие на триене, причинено от маслена струя, е компрометирана.
При проблеми като този можете да разберете защо други производители на резервни части приемат, че най-доброто решение е да сменят изцяло фабричния превключвател. За съжаление обаче, въпреки че техните резервни комплекти може да са по-здрави от фабричния превключвател, тяхната по-бавна скорост на реакция и по-нисък поток не оправдават допълнителните разходи и сложност – по-скоро компромис, отколкото решение.
GFB възприе различен подход, за да предостави цялостно решение, което решава съществуващи проблеми и подобрява производителността, без компромиси или солидна цена.
DV+ адресира фабричните проблеми с клапаните с много просто и елегантно решение. Запазването на фабричния соленоид запазва всички предимства на стандартната система, а замяната на частите на клапана с неразрушими метални компоненти гарантира здравина и надеждност, независимо колко усилване използвате.
Това не е всичко Вместо да използваме соленоида за директно задействане на клапана, ние въведохме уникална система за „пилотно задействане“. Това означава, че соленоидът контролира въздушното налягане, което се използва за отваряне и затваряне на буталото, така че няма значение колко усилване натискате през него, DV+ ще се отваря и затваря надеждно, без изобщо да надвишава капацитета на соленоида.
Тази функция също така подобрява фабричната система, като отваря постепенно клапана в отговор на налягането на усилване, така че той отваря само толкова, колкото е необходимо, за да свърши работата (фабричният клапан просто се отваря и затваря, не може да се отвори частично, ако налягането на усилване е ниско ), което води до по-добра реакция на газта.
Чрез запазване на фабричното ECU управление и рециркулация на вентилирания въздух, DV+ е продукт, ориентиран изцяло към производителността, който предлага следните предимства:
Приложения:
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
SKODA Superb 2.0TSI (200/206kW) 2015-On
VW Golf R Mk7/7.5 2.0TSI 2013-2020
VW Arteon 2.0 TSI 4motion 2017 - 2021
AUDI S3 8V (2013-2020) 2.0TFSI
VW Passat R-Line B8 (MQB Platform) 2.0 TSI 4motion 2016-On
AUDI TTS 8S 2.0TFSI 2015-2018
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
Марка | Модел | Модификация |
---|---|---|
Audi | S3 | 8V (2013 - 2016) |
Audi | TT S | 8S (2014 - 2018) |
Audi | TT S | 8S Facelift (2019 - 2023) |
Skoda | Superb | III B8 (3V) (2015 - 2019) |
Skoda | Superb | III B8 (3V) Facelift (2019 - 2024) |
Volkswagen | Arteon | I (3H7) (2017 - 2020) |
Volkswagen | Arteon | I (3H7) Facelift (2020 - 2024) |
Volkswagen | Golf R | Mk7 (5G) (2014 - 2017) |
Volkswagen | Golf R | Mk7 (5G) Facelift (2017 - 2020) |
Volkswagen | Passat | B8 (2014 - 2019) |
Volkswagen | Passat | B8 Facelift (2019 - 2024) |
Представяне на новото DV+ For VW MK7,...