ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*259 708
Нов продукт
FMINT11
Интеркулер за Audi TTRS (8S) 2017 Onwards
FORGE Motorsport - Следвайки нашия много успешен интеркулер за шасито RS3 8v, интеркулерът на Forge за шасито TTRS (8S) се основава на нашата репутация за доставяне на ядра, които предлагат реални увеличения на мощността и температурните спадове.Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
Интеркулер за Audi TTRS (8S) 2017 Onwards
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
Следвайки нашия много успешен интеркулер за шасито RS3 8v, интеркулерът на Forge за шасито TTRS (8S) се основава на нашата репутация за доставяне на интеркулери, които предлагат реални увеличения на мощността и температурните спадове.
Докато шасито 8V споделя много компоненти с TTRS 8S, наличното пространство зад бронята е с различна форма и щангата за удар също е променена. Това изисква изцяло нов междинен охладител и настройка на предпазната лента за това най-ново шаси .
Ядрото на TTRS е с огромни размери 640x250x100 и е с дизайн на пръти и плочи. Това му дава огромна 56% по-голяма повърхност от стандартната и още по-впечатляващото увеличение от 94% на обема. Крайните резервоари са направени с интегрирани тръби, за да запазят запасните маркучи за усилване, въпреки че можете също да замените маркучите с нашия комплект маркучи за усилване FMKT024 , ако желаете. Точно както при шасито 8V, ние доставяме оригинална защитна щанга Audi TTRS, която модифицираме вкъщи, за да приемем новото по-голямо Пита, след което завършваме както щангата, така и сърцевината с нашето стандартно черно пукнато прахово покритие за максимална дълготрайност.
Както е показано на графиката по-горе, и за двата теста оставихме колата да се нагрява върху дино, докато вентилаторите на радиатора се включат и изключат (което дава температура на входа от 36°C), след което направихме дино издърпване оттам. Това дава по-последователен резултат и отразява по-точно реалните условия на шофиране. Лесно можете да видите, че междинният охладител на Forge охлажда много по-бързо и осигурява много по-голям спад на температурата в сравнение с OEM.
На колата от етап 1, която тествахме (с модификации на картата и изпускателната система), тя направи 470,5 к.с. с максимална температура на всмукване от 76°C. С монтиран само този междинен охладител и без други модификации, същата кола направи 520,8 к.с. с пикова температура на входа от 34°C, увеличение от 50 к.с. и спад от 41°C. Печалбите при картографираните автомобили от етап 2 вероятно ще бъдат дори още по-впечатляващи, тъй като основното Пита на междинния охладител наистина започва да се бори само при картографираните автомобили от етап 1.
Въпреки че горната динамография е проведена от независими тунери MB Garage Services & Motorsport на RS3, подобни печалби могат да се очакват на TTRS
Комплектът съдържа всичко необходимо за монтаж, включително пълни инструкции за монтаж, който трябва да отнеме около 3-4 часа.
Марка | модел | Генерация |
---|---|---|
Audi | TTRS | Mk3 8S (2014-) |
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
FORGE Motorsport - Следвайки нашия...