ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*327 352
Нов продукт
RS-NX-17030
Прогресивен контролер Maximizer 5
Maximizer 5 разполага с много функции за безопасност, които ви помагат да настоите двигателя, като същевременно предпазвате двигателя си от повреда.Прогресивният Maximizer 5 работи с до четири отделни етапа въз основа на времето, RPM, MPH, процента на газта или налягането на усилване. Независимо дали вашият двигател е с естествено пълнене или с принудителна индукция, бензинов или дизелов, Maximizer 5 е първият избор.Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
Прогресивен контролер Maximizer 5
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
Max 5 следи процента на дроселната клапа, оборотите на двигателя, азотния PSI, усилването или вакуума на цилиндъра, както и 3 други дефинирани от потребителя сензора, за да гарантира, че вашият двигател е в правилното състояние за приемане на азот. Ако Max 5 открие някакво състояние, което е извън безопасния диапазон, Max 5 ще спре или ще оттегли обратно азотния поток, за да предпази двигателя ви от всякакви повреди.
Max 5 обикновено се настройва чрез лесна за използване програма за лаптоп, базирана на Windows. Допълнителен 4-инчов сензорен дисплей може да бъде свързан за преглед и регулиране на общи параметри за настройка в движение без нужда от лаптоп.
Max 5 автоматично регистрира всички входове (включително 3 дефинирани от потребителя входа), за да можете да прегледате важни данни за множество предишни серии. Max 5 включва достатъчно вътрешна памет, за да съхрани над 100 данни за състезание, преди да се наложи да ги запишете на лаптоп.
Max 5 включва вътрешни драйвери за етап едно и второ ниво, които обработват 70 ампера всеки или 140 ампера в едностепенен режим. Етапите 3 и 4 изискват външни драйвери, които се предлагат отделно.
Max 5 има множество опции за прогресиране, за да покрие различни видове състезания. Тези опции за прогрес са описани по-долу:
Тази опция е популярен избор за приложения за драг състезания, където винаги започвате от мъртва точка. Тази опция е много лесна за фина настройка, така че да оставите достатъчно мека, за да елиминирате въртенето на колелата, и увеличава мощността, докато слизате по следата, контролерът плавно добавя повече азот с увеличаване на сцеплението.
Тази опция работи чудесно за превозни средства, които имат достатъчно сцепление, за да се справят с пълната азотна мощност при горната част на първа предавка. Този режим ви позволява да добавите малко азот в по-ниските обороти на двигателя и да преминете към пълен азот с увеличаване на оборотите на двигателя. Това е чудесен вариант за превозни средства с плътен преобразувател на въртящия момент. Тъй като потокът на азот е ограничен до малко количество при ниски обороти, можете безопасно да активирате азота при по-ниски обороти, което ще помогне за изваждане на колата от дупката.
Тази опция е чудесна за състезатели, които понякога започват да се състезават от мъртва точка, а друг път започват да се състезават от подвижно начало. Регулаторът на азота автоматично ще ограничи азотния азот до по-малък тласък при ниски скорости, където сцеплението е ограничено, като същевременно осигурява по-голямо усилване при по-високи скорости, където сцеплението е по-изобилно. Брекет състезателите могат да използват тази функция, за да зададат гранична стойност за MPH за азот за максимално последователни ETs.
Тази опция ви помага в случай на завъртане на колелата. Потокът на азот плавно се увеличава и намалява, докато „работите“ с газта, което ви позволява да възстановите сцеплението и да продължите състезанието. Това е много полезно за пътни състезания и дрифтове. Функцията за процент на газта също е полезна за уличните автомобили, тъй като ви позволява да внесете малко количество азот при средната дроселна клапа, докато плавно преминавате към пълна мощност на азот, докато натискате газта към пода. Усещането е като да караш кола с два пъти повече кубични инча.
Това е полезна опция за дизелови и бензинови приложения с турбокомпресор. Прогресията на усилване позволява на азота да се появи силно, за да елиминира това страшно забавяне на турбото, след което плавно увеличава азота, за да позволи на мощното турбо да свърши своето. Крайният резултат е чудовищна мощност с нулево закъснение, дори и с ОГРОМНО турбо. При дизелови приложения той няма да позволи пълно подаване на азот, докато двигателят не започне да създава адекватно усилване, предотвратявайки спирането на двигателя с азот.
Maximizer 5 следи съотношението на въздуха и горивото на двигателите (от модула O2 с широк диапазон на пазара за вторично производство) и автоматично регулира мощността на горивото и азотния соленоид, за да постигне желаното съотношение на въздуха и горивото (целевият AFR се настройва от потребителя). Когато налягането в бутилката спадне към края на цикъла, Maximizer 5 автоматично ще регулира изхода на соленоида, така че да поддържате постоянен и безопасен AFR. Границата за безопасност на съотношението на въздуха и горивото (твърде богата и твърде бедна) се регулира от потребителя, така че контролерът ще изключи напълно азотния поток, ако съотношението на въздуха гориво излезе извън дефинираните от потребителя граници.
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
Maximizer 5 разполага с много функции...