ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*322 876
Нов продукт
GFB-T9125
9328022000497
GFB Mach 2 T9125 TMS Blow off - Универсален (25/25mm)
Простият и основен мод за по-бърза реакция при усилване. УНИВЕРСАЛЕН продукт с 25 мм вход и 25 мм изход (също за приложения на Audi, VW, Saab, Ford).Използване на доказана технология TMS за осигуряване на надеждно задържане на усилването и оптимална реакция на газта.Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
GFB Mach 2 T9125 TMS Blow off - Универсален (25/25mm)
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
Издухване на звука, който не е по вкуса ви? Искате нещо възможно най-"спящо"? Тогава GFB Mach 2 е вентилът за вас!
Използвайки технологията TMS на GFB, Mach 2 може да помогне за връщане на двигателя към върховото усилване до 30% по-бързо от фабричен превключващ клапан при превключване на предавките.
Mach 2 се предлага в набор от универсални комплекти и комплекти с болтове за най-популярните турбо модели. Не са необходими допълнителни адаптери, части или модификации на превозното средство – просто премахнете фабричния байпасен клапан и го сменете с Mach 2 – толкова е просто!
Mach 2 е конфигуриран като 100% рециркулационен клапан (т.е. байпас, отвес назад) като директен фабричен заместител, когато искате цялата производителност БЕЗ шум!
Защо да смените фабричния байпасен клапан? По-добро представяне! Фабричните байпасни клапани обикновено имат два основни недостатъка – единият е, че те често са проектирани да се отварят над определено налягане, за да предпазят двигателя, а другият е, че не са оптимизирани за реакция на дросела.
Mach 2 решава и двата проблема. Със своя балансиран по отношение на налягането дизайн, Mach 2 може ефективно да поддържа неограничено усилване (неограничено, тъй като никое турбо не би могло да произведе достатъчно налягане, за да го повреди), а технологията TMS осигурява максимална реакция на газта.
Application (Universal, but also tested on):
VW Passat B5-B5.5 1.8t 96-05 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
VW Golf GTI Mk4 1.8t 97-05 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
SAAB 9-3 Turbo 98-02
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
VW Polo GTI Mk4F (Typ 9N3) 1.8t 05-09 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
SAAB 9-5 Turbo 98-09
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
VW New Beetle 1st Generation 1.8t 99-On Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-5 Turbo 98-09
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-5 Turbo 98-09
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
SAAB 9-5 Turbo 98-09
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
SAAB 9-5 Turbo 98-09
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
MAZDA SP Turbo 2002 (150kW/200hp)
AUDI 8L (1996-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
FORD AUSTRALIA Territory SY 4.0L Turbo 06-11 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI S4 B5 (Typ 8D) 2.7 Biturbo 97-01 (Two Valves Required)
FORD AUSTRALIA XR6 FG 4.0L Turbo 08-On
VW Bora MK4 1.8t 00-05
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
Простият и основен мод за по-бърза...