-23% Намалена цена! Доставка безплатно FORGE Motorsport Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis | race-shop.bg Преглед отблизо

*259 690

FORGE Motorsport

Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis

FORGE Motorsport - Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI и Audi S3 8V Chassis

Нов продукт

На склад: 3 бр.

В дома ви : 16. 5.

1.453,80 лв. с ДДС

-23%

1.888,00 лв. с ДДС

FMMK7FMIC   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis

Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis

FORGE Motorsport - Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI и Audi S3 8V Chassis

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis

Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI и Audi S3 8V Chassis

*Моля, обърнете внимание - Това няма да пасва на Audi S3 facelift 2017 нататък - Може да са необходими някои модификации на Audi S3 и TTS*

Това е нашият междинен охладител за Mk7 Golf, MK7R, Audi TT MK3 2.0 TSI и S3 (8V шаси), оборудвани с двигател EA888 2.0 TSI. Volkswagen Group са променили почти всичко от шасито на Mk6 до Mk7, така че това Пита трябваше да бъде проектирано от нулата, за да се вмести в преработения радиатор и кондензатор.

Намален турбо лаг, повишена реакция

  • Проектиран за VW Golf GTI (Mk7) за перфектно прилягане
  • По-голяма обща повърхност за по-добро разсейване на топлината
  • Използвайки състезателна спецификация, Forge Alsus проектира въздушна сърцевина с конструкция на щанга и плоча
  • Резервоари с лят край с висок поток, осигуряващи оптимален въздушен преход за ефективност на охлаждане
  • Dyno доказва конски сили и въртящ момент
  • Осигурява по-плавна крива на мощността
  • Размери: 650x420x50mm
  • Включва необходимия хардуер и инструкции за монтаж

Проектиран за производителност и надеждност, ядрото се вписва в складовото местоположение, което означава, че охлаждането е радикално подобрено в сравнение с OEM. Нашият тест Golf Mk7 GTI постигна 16 к.с. повече без никакви други модификации, като същевременно демонстрира постоянни 25-30°C (77-88°F температурен спад в сравнение със стандартната на динометъра, като всички прогони бяха извършени в същия ден само с 2°C вариации в температурата на околната среда по време на тестовете (всъщност беше с 2°C по-горещо, когато тествахме Forge ядрото). Ядрото е с размери 650x420x50.

Можете също така да видите сравнението на падането на температурата на основните и Forge ядра в графиката по-долу.

Стандартното Пита обикновено повишава температурата си с 5°C при всяко следващо пускане, като прегряването се превръща в истински проблем само след три пуска. Базовото ECU издърпваше синхронизация и усилване само след едно пускане – обикновено всичко над 40°C входяща температура ще накара ECU да промени времето на запалване, за да отговаря на изискванията – и стоковото Пита достигна връх при 60°C при първото си пускане, където ядрото на Forge успя да върне температурите под контрол след всяко пускане, така че до края на 4 последователни пуска температурата в сърцевината се е повишила само с 4°C.

Всичко това беше постигнато на сериен автомобил (трябва да се отбележи, че въпреки че Volkswagen претендира за 220 к.с. за този нов двигател, ние сме виждали примери, вариращи от 230 до 240 к.с.). Ние сме уверени, че ядрото ще продължи да осигурява много по-ниска температура на входящо зареждане от стандартната във всички състояния на настройка, тъй като се основава на нашия награден Mk5/Mk6 междинен охладител, който е монтиран с голям успех на всичко - от пътни и пистови автомобили, до пълноценно състезание и драг автомобили.

Ядрото се предлага в сатенено черно, светло прахово покритие и включва целия монтажен хардуер, необходим за инсталиране.

Customer Review:

"Purchased и fitted this uprated интеркулер to my 2014 mk7 golf gti.
I found that dropping the coolant out of the radiator и removing the complete front panel was far easier as you have to slightly grind some plastic off the front panel to get the small clamps to fit (these clamp the radiator to the intercooler) I had previously replaced the radiator и found this a very straight forward process за an experienced mechanic. Also you have to cut out a couple bits of plastic off the front panel to gain access to the small bolts that clamp the air con radiator to the интеркулер.

You also have to remove a plastic trim/runner that’s on the top of the radiator to fit it back into the front panel. And also the two large self tapping screws that are supplied to hold the интеркулер onto the front panel are too big. But aside from a small amount of modifying to the front panel, I can say on first impressions the quality и design is spot on. Visually you can clearly see a significant size increase whilst retaining the factory location и fitment. The car is yet to be mapped but I have no doubt this интеркулер will do its job perfectly!"

МаркамоделГенерация
AudiS32.0 TSI (8V Chassis)
AudiTTMk3 > 2.0 TSI 2015 Onwards
AudiTTSMk3 8S (2014-)
SkodaKodiaq2.0TSI (EA888 Gen 3)
VolkswagenGolfMK7.5 > GTI 
VolkswagenGolfMK7.5 > R
VolkswagenGolfMK7 > GTI
VolkswagenGolfMK7 > GTI Clubsport ED40
VolkswagenGolfMK7 > R
VolkswagenTiguan2.0 TSI 2017 Onwards

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Интеркулери за конкретен модел FORGE MotorsportИнтеркулери за конкретен модел Марка bmwИнтеркулери за конкретен модел Марка audiИнтеркулери за конкретен модел Марка vwИнтеркулери за конкретен модел Марка bmw model bmw+5erИнтеркулери за конкретен модел Марка vw model vw+golfИнтеркулери за конкретен модел Марка bmw model bmw+3erИнтеркулери за конкретен модел Марка audi model audi+a3Интеркулери за конкретен модел Марка bmw model bmw+3er+e90Интеркулери за конкретен модел Марка audi model audi+a4+Интеркулери за конкретен модел Марка vw model vw+passatИнтеркулери за конкретен модел Марка mercedesИнтеркулери за конкретен модел Марка subaruИнтеркулери за конкретен модел Марка seatИнтеркулери за конкретен модел Марка seat model seat+leonИнтеркулери за конкретен модел Марка opelИнтеркулери за конкретен модел Марка audi model audi+a6Интеркулери за конкретен модел Марка nissanИнтеркулери за конкретен модел Марка subaru model subaru+imprezaИнтеркулери за конкретен модел Марка mitsubishiИнтеркулери за конкретен модел Марка ford

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...