ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*259 690
Нов продукт
FMMK7FMIC
Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis
FORGE Motorsport - Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI и Audi S3 8V ChassisИзпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
Иннтеркулер за Golf Mk7, Audi TT MK3 и Audi S3 8V Chassis
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
*Моля, обърнете внимание - Това няма да пасва на Audi S3 facelift 2017 нататък - Може да са необходими някои модификации на Audi S3 и TTS*
Това е нашият междинен охладител за Mk7 Golf, MK7R, Audi TT MK3 2.0 TSI и S3 (8V шаси), оборудвани с двигател EA888 2.0 TSI. Volkswagen Group са променили почти всичко от шасито на Mk6 до Mk7, така че това Пита трябваше да бъде проектирано от нулата, за да се вмести в преработения радиатор и кондензатор.
Намален турбо лаг, повишена реакция
Проектиран за производителност и надеждност, ядрото се вписва в складовото местоположение, което означава, че охлаждането е радикално подобрено в сравнение с OEM. Нашият тест Golf Mk7 GTI постигна 16 к.с. повече без никакви други модификации, като същевременно демонстрира постоянни 25-30°C (77-88°F температурен спад в сравнение със стандартната на динометъра, като всички прогони бяха извършени в същия ден само с 2°C вариации в температурата на околната среда по време на тестовете (всъщност беше с 2°C по-горещо, когато тествахме Forge ядрото). Ядрото е с размери 650x420x50.
Можете също така да видите сравнението на падането на температурата на основните и Forge ядра в графиката по-долу.
Стандартното Пита обикновено повишава температурата си с 5°C при всяко следващо пускане, като прегряването се превръща в истински проблем само след три пуска. Базовото ECU издърпваше синхронизация и усилване само след едно пускане – обикновено всичко над 40°C входяща температура ще накара ECU да промени времето на запалване, за да отговаря на изискванията – и стоковото Пита достигна връх при 60°C при първото си пускане, където ядрото на Forge успя да върне температурите под контрол след всяко пускане, така че до края на 4 последователни пуска температурата в сърцевината се е повишила само с 4°C.
Всичко това беше постигнато на сериен автомобил (трябва да се отбележи, че въпреки че Volkswagen претендира за 220 к.с. за този нов двигател, ние сме виждали примери, вариращи от 230 до 240 к.с.). Ние сме уверени, че ядрото ще продължи да осигурява много по-ниска температура на входящо зареждане от стандартната във всички състояния на настройка, тъй като се основава на нашия награден Mk5/Mk6 междинен охладител, който е монтиран с голям успех на всичко - от пътни и пистови автомобили, до пълноценно състезание и драг автомобили.
Ядрото се предлага в сатенено черно, светло прахово покритие и включва целия монтажен хардуер, необходим за инсталиране.
Customer Review:
"Purchased и fitted this uprated интеркулер to my 2014 mk7 golf gti.
I found that dropping the coolant out of the radiator и removing the complete front panel was far easier as you have to slightly grind some plastic off the front panel to get the small clamps to fit (these clamp the radiator to the intercooler) I had previously replaced the radiator и found this a very straight forward process за an experienced mechanic. Also you have to cut out a couple bits of plastic off the front panel to gain access to the small bolts that clamp the air con radiator to the интеркулер.
You also have to remove a plastic trim/runner that’s on the top of the radiator to fit it back into the front panel. And also the two large self tapping screws that are supplied to hold the интеркулер onto the front panel are too big. But aside from a small amount of modifying to the front panel, I can say on first impressions the quality и design is spot on. Visually you can clearly see a significant size increase whilst retaining the factory location и fitment. The car is yet to be mapped but I have no doubt this интеркулер will do its job perfectly!"
Марка | модел | Генерация |
---|---|---|
Audi | S3 | 2.0 TSI (8V Chassis) |
Audi | TT | Mk3 > 2.0 TSI 2015 Onwards |
Audi | TTS | Mk3 8S (2014-) |
Skoda | Kodiaq | 2.0TSI (EA888 Gen 3) |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > R |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI Clubsport ED40 |
Volkswagen | Golf | MK7 > R |
Volkswagen | Tiguan | 2.0 TSI 2017 Onwards |
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
FORGE Motorsport - Иннтеркулер за...