ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*259 639
Нов продукт
3 514,20 лв. с ДДС1
Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)
FORGE Motorsport - Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
Следвайки нашия много успешен интеркулер за модели RS3 8P, интеркулерът на Forge за шасито RS3 8V се основава на нашата репутация за доставяне на пити, които предлагат реални увеличения на мощността и температурните спадове. Докато шасито 8V споделя много компоненти с по-старото 8P, наличното пространство зад бронята е с различна форма и щангата също се е променила. Това изисква изцяло нов интеркулер и настройка на предпазната лента за това най-ново шаси *
Пита RS3 8V е с огромни размери 640x250x100 и е с дизайн на лента и пластина. Това му дава огромни 55% по-голяма повърхност в сравнение със стандарта и още по-впечатляващите 94% повече обем. Крайните резервоари са направени с интегрирани тръби, за да запазят запасните маркучи за усилване, въпреки че можете също да замените маркучите с нашия комплект маркучи за усилване FMKT024 , ако желаете. Точно както при шасито 8P, ние доставяме оригинална защитна щанга на Audi RS3, която модифицираме вътре, за да приемем новото по-голямо Пита, след което завършваме както щангата, така и сърцевината с нашето стандартно черно пукнато прахово покритие за максимална дълготрайност.
Както е показано на графиката по-долу, и за двата теста оставяме колата да се нагрява , докато вентилаторите на радиатора се включат и изключат (което дава температура на входа от 36°C), след което правим сръвнение оттам. Това дава по-последователен резултат и отразява по-точно реалните условия на шофиране. Лесно можете да видите, че интеркулера на Forge охлажда много по-бързо и осигурява много по-голям спад на температурата в сравнение с OEM.
На стандартната кола, на която тествахме, тя направи 362 к.с. напълно стандартна (толкова до голяма степен в съответствие с Audi) с максимална температура на всмукване от 58°C. Само с монтиран този интеркулер и без други модификации, същата кола генерира 386 к.с. с пикова температура на входа от 23°C, увеличение от 24 к.с. и спад от 35°C . Печалбите при картографираните автомобили вероятно ще бъдат още по-впечатляващи, тъй като основното Пита на междинния охладител наистина започва да се затруднява при картографираните автомобили от етап 1.
Комплектът съдържа пълни инструкции за инсталиране, което трябва да отнеме около 3,5 часа, и пълен комплект, който включва всичко необходимо.
Ако вашият автомобил е оборудван с адаптивен круиз контрол, ние можем допълнително да ви доставим скоба за заготовки и фиксатори, за да позволите преместването на радара ACC. Просто изберете опцията ACC в падащото меню по-горе. Не е необходимо повторно кодиране на модула.
5 / 5 stars - “In short, this product does what it states!” Working с Litchfield и their Technical Partners (Forge) I have conducted extensive testing to support the development of Litchfield tuning packages за the Audi RS3 8V. Whilst the OEM интеркулер is “OK”, very rapidly on repeated road и dyno Wide Open Throttle (WOT) sweeps, the air charge temps quickly rise to levels that impact performance (pulling ignition). To extract the full potential out of the tuning packages и increase repeatability of results и improve overall reliability, I turned to Forge и their upgraded front mount интеркулер. Not one за just using a product because of “sales speak”, I extensively tested the Forge offering.
The conclusion based on the data logging, mapping и final results was clear. Monitoring charge temps с back to back tests instantly showed us that the cooling efficiency с the Forge product was significantly better. Comparing OEM интеркулер charge temps за the coolest first run, against the Forge интеркулер on it’s third repeated back to back run (really pushing this comparison с heat soak), the Forge интеркулер saw a drop of 18degs peak over the OEM unit (on it’s coolest run с no heat soak). Repeated runs on the OEM интеркулер saw the difference widen even more by нагоре от 34degs higher (peak) than the Forge интеркулер. Repeated runs between the OEM и Forge интеркулер (all completed on the same day) saw the following peak values: OEM - 60degs Forge - 26degs The Forge интеркулер also held the lowest charge temperature за longer. This sounds all fine и dandy but what does all this mean in relation to performance? First off Litchfield was able to develop their ECU calibrations без needing to worry about charge temperatures impacting performance.
The car spent many hours on the dyno и completed many back to back runs. Over 30 different calibrations were created и tested. Not once did Litchfield need to let the car cool down between runs. The end result was a solid и repeatable 450+bhp achieved с only their ECU calibration, Forge Интеркулер и secondary cat removal. Recently (March 2017), the car at this level of modification (Litchfield Stage 2) achieved a stonking 11.5s @ 118+mph quarter mile run at Santa Pod. This is the quickest time that we are aware of in the UK, за an RS3 8V at this level of modification using normal pump fuel, no weight reduction и on stock tyres. The car also achieved the 60mph sprint in 3.2s, the 100mph sprint in 7.9s и 100-200kmh sprint in 8.9s on this same run. I look forward to seeing how the Forge интеркулер will complement Stage 3 development. Watch this space!
Марка | модел | Генерация |
---|---|---|
Audi | RS3 | 8V 2015-2017 |
Audi | RS3 | 8V Facelift 2017 On |
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
FORGE Motorsport - Интеркулер Audi...