Здравейте от 30.04.2024 до 02.05.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.

*259 639

FORGE Motorsport

Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

FORGE Motorsport - Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

Нов продукт

3 514,20 лв. с ДДС

Временно няма достъп
На склад: 0 бр.
Продуктът е временно недостъпен. Моля, изберете друг.
За автоматична информация за продукти на склад,
кликнете върху „Извести ме при складиране“.

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

FORGE Motorsport - Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

  

FORGE Motorsport - Интеркулер Audi RS3 8V (2015-)

Следвайки нашия много успешен интеркулер за модели RS3 8P, интеркулерът на Forge за шасито RS3 8V се основава на нашата репутация за доставяне на пити, които предлагат реални увеличения на мощността и температурните спадове. Докато шасито 8V споделя много компоненти с по-старото 8P, наличното пространство зад бронята е с различна форма и щангата също се е променила. Това изисква изцяло нов интеркулер и настройка на предпазната лента за това най-ново шаси *

Пита RS3 8V е с огромни размери 640x250x100 и е с дизайн на лента и пластина. Това му дава огромни 55% по-голяма повърхност в сравнение със стандарта и още по-впечатляващите 94% повече обем. Крайните резервоари са направени с интегрирани тръби, за да запазят запасните маркучи за усилване, въпреки че можете също да замените маркучите с нашия комплект маркучи за усилване FMKT024 , ако желаете. Точно както при шасито 8P, ние доставяме оригинална защитна щанга на Audi RS3, която модифицираме вътре, за да приемем новото по-голямо Пита, след което завършваме както щангата, така и сърцевината с нашето стандартно черно пукнато прахово покритие за максимална дълготрайност.

Както е показано на графиката по-долу, и за двата теста оставяме колата да се нагрява , докато вентилаторите на радиатора се включат и изключат (което дава температура на входа от 36°C), след което правим сръвнение оттам. Това дава по-последователен резултат и отразява по-точно реалните условия на шофиране. Лесно можете да видите, че интеркулера на Forge охлажда много по-бързо и осигурява много по-голям спад на температурата в сравнение с OEM.

На стандартната кола, на която тествахме, тя направи 362 к.с. напълно стандартна (толкова до голяма степен в съответствие с Audi) с максимална температура на всмукване от 58°C. Само с монтиран този интеркулер и без други модификации, същата кола генерира 386 к.с. с пикова температура на входа от 23°C, увеличение от 24 к.с. и спад от 35°C . Печалбите при картографираните автомобили вероятно ще бъдат още по-впечатляващи, тъй като основното Пита на междинния охладител наистина започва да се затруднява при картографираните автомобили от етап 1.

Комплектът съдържа пълни инструкции за инсталиране, което трябва да отнеме около 3,5 часа, и пълен комплект, който включва всичко необходимо.

Ако вашият автомобил е оборудван с адаптивен круиз контрол, ние можем допълнително да ви доставим скоба за заготовки и фиксатори, за да позволите преместването на радара ACC. Просто изберете опцията ACC в падащото меню по-горе. Не е необходимо повторно кодиране на модула.

5 / 5 stars - “In short, this product does what it states!” Working с Litchfield и their Technical Partners (Forge) I have conducted extensive testing to support the development of Litchfield tuning packages за the Audi RS3 8V. Whilst the OEM интеркулер is “OK”, very rapidly on repeated road и dyno Wide Open Throttle (WOT) sweeps, the air charge temps quickly rise to levels that impact performance (pulling ignition). To extract the full potential out of the tuning packages и increase repeatability of results и improve overall reliability, I turned to Forge и their upgraded front mount интеркулер. Not one за just using a product because of “sales speak”, I extensively tested the Forge offering.

The conclusion based on the data logging, mapping и final results was clear. Monitoring charge temps с back to back tests instantly showed us that the cooling efficiency с the Forge product was significantly better. Comparing OEM интеркулер charge temps за the coolest first run, against the Forge интеркулер on it’s third repeated back to back run (really pushing this comparison с heat soak), the Forge интеркулер saw a drop of 18degs peak over the OEM unit (on it’s coolest run с no heat soak). Repeated runs on the OEM интеркулер saw the difference widen even more by нагоре от 34degs higher (peak) than the Forge интеркулер. Repeated runs between the OEM и Forge интеркулер (all completed on the same day) saw the following peak values: OEM - 60degs Forge - 26degs The Forge интеркулер also held the lowest charge temperature за longer. This sounds all fine и dandy but what does all this mean in relation to performance? First off Litchfield was able to develop their ECU calibrations без needing to worry about charge temperatures impacting performance.

The car spent many hours on the dyno и completed many back to back runs. Over 30 different calibrations were created и tested. Not once did Litchfield need to let the car cool down between runs. The end result was a solid и repeatable 450+bhp achieved с only their ECU calibration, Forge Интеркулер и secondary cat removal. Recently (March 2017), the car at this level of modification (Litchfield Stage 2) achieved a stonking 11.5s @ 118+mph quarter mile run at Santa Pod. This is the quickest time that we are aware of in the UK, за an RS3 8V at this level of modification using normal pump fuel, no weight reduction и on stock tyres. The car also achieved the 60mph sprint in 3.2s, the 100mph sprint in 7.9s и 100-200kmh sprint in 8.9s on this same run. I look forward to seeing how the Forge интеркулер will complement Stage 3 development. Watch this space!

МаркамоделГенерация
AudiRS38V 2015-2017
AudiRS38V Facelift 2017 On

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Интеркулери за конкретен модел FORGE MotorsportИнтеркулери за конкретен модел Марка bmwИнтеркулери за конкретен модел Марка audiИнтеркулери за конкретен модел Марка vwИнтеркулери за конкретен модел Марка bmw model bmw+5erИнтеркулери за конкретен модел Марка vw model vw+golfИнтеркулери за конкретен модел Марка bmw model bmw+3erИнтеркулери за конкретен модел Марка audi model audi+a3Интеркулери за конкретен модел Марка bmw model bmw+3er+e90Интеркулери за конкретен модел Марка audi model audi+a4+Интеркулери за конкретен модел Марка vw model vw+passatИнтеркулери за конкретен модел Марка mercedesИнтеркулери за конкретен модел Марка subaruИнтеркулери за конкретен модел Марка seatИнтеркулери за конкретен модел Марка seat model seat+leonИнтеркулери за конкретен модел Марка opelИнтеркулери за конкретен модел Марка audi model audi+a6Интеркулери за конкретен модел Марка nissanИнтеркулери за конкретен модел Марка subaru model subaru+imprezaИнтеркулери за конкретен модел Марка mitsubishiИнтеркулери за конкретен модел Марка ford

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...