Доставка безплатно Nissan Двойка регулируеми задвижващи механизми за Nissan 350Z with APS Turbo | race-shop.bg Преглед отблизо

*259 922

FORGE Motorsport

Двойка регулируеми задвижващи механизми за Nissan 350Z with APS Turbo

FORGE Motorsport - Чифт резервни бутални задвижващи механизми за Nissan 350Z, които могат да се регулират, за да отговарят на оперативните изисквания чрез смяна на вътрешните пружини.

Нов продукт

На поръчка : 10+бр.

Най-късно при вас: 29. 5.

848,60 лв. с ДДС

  

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Двойка регулируеми задвижващи механизми за Nissan 350Z with APS Turbo

Двойка регулируеми задвижващи механизми за Nissan 350Z with APS Turbo

FORGE Motorsport - Чифт резервни бутални задвижващи механизми за Nissan 350Z, които могат да се регулират, за да отговарят на оперативните изисквания чрез смяна на вътрешните пружини.

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Двойка регулируеми задвижващи механизми за Nissan 350Z with APS Turbo

Двойка регулируеми задвижващи механизми за Nissan 350Z with APS Turbo

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Чифт резервни бутални задвижващи механизми за Nissan 350Z, които могат да се регулират, за да отговарят на оперативните изисквания чрез смяна на вътрешните пружини.

Чифт резервни бутални задвижващи механизми за Nissan 350Z, които могат да се регулират, за да отговарят на оперативните изисквания чрез смяна на вътрешните пружини. Тези задвижващи механизми са подходящи заместители за всяка APS единична или двойна следпродажбена турбо настройка, която използва задвижващ механизъм с подвижна скоба и въртяща се скоба и 1" прав прът. (На изображението OEM задвижващите механизми са показани само за сравнение. Те не са доставени или налични по поръчка). Ако не се нуждаете от двойка задвижващи механизми, т.е. за единична турбо инсталация, моля, вижте FMPAC350ZS по-долу.

Този продукт е изграден с предварително определена пружина на задвижващия механизъм, подходяща за или малко над нивата на усилване на APS. Задвижващият механизъм може да бъде сглобен с по-твърда пружина при поискване. Моля, свържете се директно с нас относно този процес. Той е проектиран и създаден с намерението да увеличи мощността на усилване на система с турбокомпресор. Не можем да гарантираме съвместимост с всички приложения, нито способността да увеличим мощността на усилване над ниво, което е в рамките на параметрите, определени от системата за управление на двигателя на даденото превозно средство по време на инсталирането, независимо дали тази система е фабрична или резервна.

Forge Motorsport нито някой от неговите оторизирани дистрибутори не може да поеме каквато и да е отговорност за каквито и да е неблагоприятни ефекти, произтичащи от инсталирането и настройката на този продукт върху превозно средство, чиято система за управление на двигателя, независимо дали е фабрична или резервна, не е в състояние да позволи желаното ниво на настройка. Въпреки че Forge Motorsport се радва да ви достави задвижващ механизъм, способен да поддържа усилване отвъд това на вашата фабрична единица, ние по никакъв начин не сме в състояние да знаем, нито предполагаме, че двигателят на вашия автомобил или свързаните с него системи са в състояние да поддържат или оцелеят на напрежението от такова повишено усилване налягане.

След заявки за много издръжлива, подходяща и забравена версия на нашите задвижващи механизми, които биха издържали на тежките условия на морска корозия или просто няма да потъмняват, сега добавихме опцията за поръчка на всеки от нашите задвижващи механизми с бутален дизайн с тела от неръждаема стомана и външни компоненти/ фиксиращи елементи. Тази опция включва допълнителна такса и ще бъде показана при добавяне към вашата кошница.

Вътрешните части с уплътнение на мембраната са изборът по подразбиране за този задвижващ продукт, но клиентите вече имат опция за вътрешни уплътнения с бутало. Уникална за Forge Motorsport, тази иновация предлага еднаква производителност с диафрагмения тип и ниска поддръжка поради износоустойчивия характер на вътрешните части на клапаните с бутално запечатване. Моля, свържете се с нас по имейл, ако имате нужда от повече информация

В кутията:
1 x FMPAC350Z Актуатор
1 x Стикер Forge

Този задвижващ механизъм е изграден със зелено кодирана пружина като стандарт. Ако имате нужда от комплекта за настройка на пружината FMPACTUN, който се вижда в свързаните продукти по-долу, ще трябва да изберете опцията Диафрагма тип 2, 049.

МаркамоделГенерация
Nissan350Z

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...