Здравейте от 30.04.2024 до 02.05.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.

*259 816

FORGE Motorsport

Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

FORGE Motorsport - Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

Нов продукт

374,00 лв. с ДДС

Временно няма достъп
На склад: 0 бр.
Продуктът е временно недостъпен. Моля, изберете друг.
За автоматична информация за продукти на склад,
кликнете върху „Извести ме при складиране“.

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

FORGE Motorsport - Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FMTUBL7   

FORGE Motorsport - Турбо изолация за Honda Civic (FK2/FK8)

Турбо одеялата на Forge са проектирани да изолират лъчистата топлина, произведена от турбокомпресора. Проектирано от екипа за разработка на Forge върху състезателния автомобил Forge VW Golf MK1 в най-суровите среди и надминаващо всички очаквания, турбо одеялото на Forge е проектирано да подпомага защитата и удължаването на живота на компонентите на двигателя.

· Нитове от неръждаема стомана
· Крепежни елементи от неръждаема стомана
· Външна обвивка от въглероден плат
· Вътрешна сърцевина от калциево-магнезиево-силикатна вълна
· Високотемпературна силициева тъкан

Уникалният дизайн ще помогне за намаляване на забавянето на турбото и ще доведе до по-ниски температури на входящия въздух. Турбо изолацията Forge ще загуби своята гъвкавост през първите няколко топлинни цикъла, тъй като материалът ще се втвърди, така че след като се монтира, НЕ трябва да се отстранява рутинно, тъй като вероятно ще повредите изолацията.

Иновацията в дизайна запазва топлината на отработените газове, съдържащи се в горещата страна на турбокомпресора, далеч от хладната страна и всмукателния път.

Повече кислород на единица обем достига до двигателя, което дава повече мощност.

Вътрешна повърхност:

· Максимална температура: 2300°F/1260°C
· Лимит за непрекъсната употреба: 1832°F1000°C

Външна повърхност :

· Лимит за директен контакт: 1800°F/982°C
· Лимит на лъчиста топлина: 2500°F/1371°C

МаркамоделГенерация
HondaCivicType R (FK2)
HondaCivicType R (FK8)

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...