Доставка безплатно Универсални– blow off разтоварващи клапани GFB Respons T9025 Blow off - Universal (25/25mm) | race-shop.bg Преглед отблизо

*322 861   

GFB

GFB Respons T9025 Blow off - Universal (25/25mm)

GFB Respons T9025 Diverter / Blow off със система за настройка на звука UNIVERSAL with 25mm inlet и 25mm outlet (also fits Audi, VW, Ford, Mazda Applications).Атмосферната вентилация BOV няма да работи на вашия автомобил? Опитайте GFB Respons – ще се изненадате!

Нов продукт

На склад: 1 бр.
На поръчка : 1бр.

Внимание: Последни наличности!

В дома ви : 18. 6.

612,20 лв. с ДДС

GFB-T9025   

9328022000862

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

GFB Respons T9025 Blow off - Universal (25/25mm)

GFB Respons T9025 Blow off - Universal (25/25mm)

GFB Respons T9025 Diverter / Blow off със система за настройка на звука UNIVERSAL with 25mm inlet и 25mm outlet (also fits Audi, VW, Ford, Mazda Applications).Атмосферната вентилация BOV няма да работи на вашия автомобил? Опитайте GFB Respons – ще се изненадате!

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

GFB Respons T9025 Blow off - Universal (25/25mm)

GFB Respons T9025 Blow off - Universal (25/25mm)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

GFB Respons T9025 Diverter / Blow off със система за настройка на звука UNIVERSAL with 25mm inlet и 25mm outlet (also fits Audi, VW, Ford, Mazda Applications).Атмосферната вентилация BOV няма да работи на вашия автомобил? Опитайте GFB Respons – ще се изненадате!

TMS ОТГОВОР: ПО-ИНТЕЛИГЕН ОТ ДВОЙН ИЗПУСКАЩ КЛАПАН

На пръв поглед може да изглежда като просто още един двупортов продухващ клапан, но Respons всъщност е много повече от това. Отличаващ се с патентованата от GFB система за регулиране на отклонението на вентилацията, Respons ви позволява да контролирате точно колко вентилационни отвори от всеки от двата изхода.

Защо това е толкова важно? Има две основни причини:

Регулирайте колко силен е звукът на издухване. Рециркулирайте целия въздух за безшумна фабрична работа, изведете го в атмосферата за максимален шум или го поставете НАВСЯКО МЯСТО между тях според вашите предпочитания.
Получете звук на издухване, БЕЗ да причинявате спиране, обратен ефект или други проблеми, свързани с BOV, дори при кола с чувствителен измервател на въздушния поток (MAF)
.

The Respons не само създава шум, но и:

  • Предлага по-добра реакция на газта
  • По-бързо възстановяване при превключване на предавките
  • Неограничено усилване!

Например, използвайки принципа TMS (Turbo Management System) на GFB, тестовете показват, че Respons може да върне двигателя към върховото усилване до 30% по-бързо от фабричен превключващ клапан при превключване на предавките.

Завъртането на регулиращия пръстен отваря атмосферния порт, докато рециркулационният порт едновременно се затваря. Това води до възможни съотношения на вентилация, вариращи от 100% рециркулация, чак до 100% атмосфера и някъде между тях.

Производителност И звук без компромис!

Предлага се в огромна гама от универсални и директни комплекти с болтове

Този комплект с болтове включва всичко необходимо, пасва директно на фабричното място (не на отделен адаптер) и не са необходими модификации на автомобила.

Спецификации на продукта:

  • Регулирайте силата на звука на вашия издухващ звук
  • До 30% по-бързо възстановяване при превключване на предавките
  • Получете издухващ звук без проблеми - дори на чувствителни системи, базирани на MAF
  • Поддържайте неограничено налягане на усилване
  • Предлагат се комплекти за директно закрепване с болтове

GFB не е непознат за двупортовите BOV. Всъщност GFB е пионер в дизайна през 1999 г., следвайки патентованата система за регулиране на отклонението на вентилацията през 2001 г.

Тази технология не е просто трик – тя е ключът към получаване на издухващ звук без проблеми (за разлика от други вентили) и е изключителна за GFB.

Как GFB Respons подобрява производителността?

Увеличете задържането

За разлика от фабричните байпасни клапани или клапани от други марки, които изискват различни пружини за различни нива на усилване, GFB клапан НЕ МОЖЕ да бъде отворен принудително чрез високо усилване!

Балансираният дизайн на буталото в клапана GFB използва усилващо налягане от двете страни, за да неутрализира силите. Ето защо няма значение колко форсиране пускате, можете да сте сигурни, че клапанът Respons ще достави всичко на двигателя.

Реакция на газта и възстановяване на форсирането

Принципът TMS (Turbo Management System) на GFB се основава на метод на работа, който е различен от всички фабрични байпасни клапани, който може да се обобщи като:

- Фабричен байпасен клапан е отворен, докато не се изисква затваряне.

- Клапан GFB TMS е затворен, докато се изисква отваряне.

Тази разлика в методите на работа означава, че клапанът GFB вентилира само когато е необходимо и само достатъчно въздух, за да предотврати пренапрежение на компресора.

Например, по време на превключване на предавките е възможно да се запази малко количество усилващо налягане за кратко време. След това, когато дроселът се отвори отново, пиковото усилване се достига по-бързо, отколкото ако цялото налягане се загуби (какъвто е случаят с фабричния клапан, който остава напълно отворен твърде дълго).

Приложения:

AUDI 8L (1996-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
FORD AUSTRALIA Territory SY 4.0L Turbo 06-11 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 FG 4.0L Turbo 08-On
MAZDA SP Turbo 2002 (150kW/200hp)
VW Golf GTI Mk4 1.8t 97-05 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
VW New Beetle 1st Generation 1.8t 99-On Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
VW Passat B5-B5.5 1.8t 96-05 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
VW Polo GTI Mk4F (Typ 9N3) 1.8t 05-09 Note : When Installing A GFB Valve, It Must Be Installed In The OPPOSITE Orientation To The Factory Plastic Bosch Valve - I.E. Air Must Enter The GFB Valve At The Bottom, And Dump Through The Sides.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
AUDI S4 B5 (Typ 8D) 2.7 Biturbo 97-01 (Two Valves Required)
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
VW Bora MK4 1.8t 00-05

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

Продукти GFB - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) е един от най-известните производители на турбо и продукти за управление на горивото, като клапани, регулатори за налягане на горивото или турбо налягане, външен и вътрешен wastegate и много други.
Read more
UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...