Доставка безплатно Универсални Турбокомпресор Garrett Актуатор (480009) | race-shop.bg Преглед отблизо

*260 070

FORGE Motorsport

Турбокомпресор Garrett Актуатор (480009)

FORGE Motorsport - Turbo актуатор Garrett GTX2867r 480009T25, GT28, GT30 и GT35

Нов продукт

На склад: 3 бр.

В дома ви : 7. 5.

372,20 лв. с ДДС

  

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Турбокомпресор Garrett Актуатор (480009)

Турбокомпресор Garrett Актуатор (480009)

FORGE Motorsport - Turbo актуатор Garrett GTX2867r 480009T25, GT28, GT30 и GT35

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Турбокомпресор Garrett Актуатор (480009)

Турбокомпресор Garrett Актуатор (480009)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Turbo актуатор Garrett GTX2867r 480009T25, GT28, GT30 и GT35

Резервен актуатор Garrett Turbo GTX2867R номер на част 480009.

Forge Motorsport бяха първата компания в света, която проектира и произведе резервен алуминиев турбо задвижващ механизъм от две части. Първоначално за турбото на Cosworth, Renault 5 GT и Lancia Integral, ние скоро разработихме най-голямата и най-разнообразна гама от резервни механизми.

Когато монтирате турбо задвижващ механизъм на Forge, вие ще можете да настроите фино и да управлявате специфичните си изисквания за усилване, което ще позволи подобрена реакция и по-добър контрол
Този продукт е изграден с предварително определена пружина на задвижващия механизъм, подходяща за или малко над фабричните нива на усилване. Актуаторът може да бъде сглобен с по-здрава пружина при поискване за настроени превозни средства и когато се изисква по-високо ниво на усилване. Моля, свържете се директно с нас относно този процес. Той е проектиран и създаден с намерението да увеличи мощността на усилване на система с турбокомпресор. Не можем да гарантираме съвместимост с всички приложения, нито способността да увеличим мощността на усилване над ниво, което е в рамките на параметрите, определени от системата за управление на двигателя на даденото превозно средство по време на инсталирането, независимо дали тази система е фабрична или резервна.

  • Избор на натиск на пружините според вашия автомобил
  • Произведен от алуминий от аерокосмически клас
  • Специфично за превозното средство
  • Турбо специфичен
  • Изработен по поръчка
  • Обработени и ръчно полирани в Обединеното кралство
  • Избор на работа с бутало или мембрана за повечето задвижващи механизми
  • Подсилени с Nomex мембрани от флуорсилиций
  • Лазерно изрязани скоби от неръждаема стомана (където е приложимо)
  • Налични тунинг и сервизни комплекти
  • Произведено в Англия
  • Доживотна гаранция*

Моля обърнете внимание:

Стойностите на налягането, изброени в падащото меню по-горе, са стойности на минималното регулирано налягане. Ако не сте сигурни, моля, не се колебайте да ни се обадите на 01452 380999.

Вътрешните части с уплътнение на мембраната са изборът по подразбиране за този задвижващ продукт, но клиентите вече имат опция за вътрешни уплътнения с бутало. Уникална за Forge Motorsport, тази иновация предлага еднаква производителност с диафрагмения тип и ниска поддръжка поради износоустойчивия характер на вътрешните части на клапаните с бутално запечатване.

Forge Motorsport нито някой от неговите оторизирани дистрибутори не може да поеме каквато и да е отговорност за каквито и да е неблагоприятни ефекти, произтичащи от инсталирането и настройката на този продукт върху превозно средство, чиято система за управление на двигателя, независимо дали е фабрична или резервна, не е в състояние да позволи желаното ниво на настройка. Въпреки че Forge Motorsport се радва да ви достави задвижващ механизъм, способен да поддържа усилване отвъд това на вашата фабрична единица, ние по никакъв начин не сме в състояние да знаем, нито предполагаме, че двигателят на вашия автомобил или свързаните с него системи са в състояние да поддържат или оцелеят на напрежението от такова повишено усилване налягане.

В кутията:
1 x FMACGGT Актуатор
1 x Стикер Forge

Този задвижващ механизъм е изграден със зелено кодирана пружина (10psi) като стандарт. Ако имате нужда от комплекта за настройка на пружината FMPACTUN, който се вижда в свързаните продукти по-долу, ще трябва да изберете опцията Диафрагма тип 2, 049

МаркамоделГенерация
UniversalGarrett Turbo 480009

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...