Здравейте на 17,05,2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.
Нов Доставка безплатно Универсални– blow off разтоварващи клапани GFB Respons T9033 Blow off - Универсален (33/33mm) | race-shop.bg Преглед отблизо

*322 863   

GFB

GFB Respons T9033 Blow off - Универсален (33/33mm)

GFB Respons T9033 Diverter / Blow off със система за настройка на звука UNIVERSAL с 33 мм вход и 33 мм изход (подходящ също за приложения на Mitsubishi, Subaru).Атмосферната вентилация BOV няма да работи на вашия автомобил? Опитайте GFB Respons – ще се изненадате!

Нов продукт

На склад: 2 бр.
На поръчка : 1бр.

Внимание: Последни наличности!

В дома ви : 21. 5.

612,20 лв. с ДДС

GFB-T9033   

9328022000855

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

GFB Respons T9033 Blow off - Универсален (33/33mm)

GFB Respons T9033 Blow off - Универсален (33/33mm)

GFB Respons T9033 Diverter / Blow off със система за настройка на звука UNIVERSAL с 33 мм вход и 33 мм изход (подходящ също за приложения на Mitsubishi, Subaru).Атмосферната вентилация BOV няма да работи на вашия автомобил? Опитайте GFB Respons – ще се изненадате!

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

GFB Respons T9033 Blow off - Универсален (33/33mm)

GFB Respons T9033 Blow off - Универсален (33/33mm)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

GFB Respons T9033 Diverter / Blow off със система за настройка на звука UNIVERSAL с 33 мм вход и 33 мм изход (подходящ също за приложения на Mitsubishi, Subaru).Атмосферната вентилация BOV няма да работи на вашия автомобил? Опитайте GFB Respons – ще се изненадате!

TMS ОТГОВОР: ПО-ИНТЕЛИГЕН ОТ ДВОЙН ИЗПУСКАЩ КЛАПАН

На пръв поглед може да изглежда като просто още един двупортов продухващ клапан, но Respons всъщност е много повече от това. Отличаващ се с патентованата от GFB система за регулиране на отклонението на вентилацията, Respons ви позволява да контролирате точно колко вентилационни отвори от всеки от двата изхода.

Защо това е толкова важно? Има две основни причини:

Регулирайте колко силен е звукът на издухване. Рециркулирайте целия въздух за безшумна фабрична работа, изведете го в атмосферата за максимален шум или го поставете НАВСЯКО МЯСТО между тях според вашите предпочитания.
Получете звук на издухване, БЕЗ да причинявате спиране, обратен ефект или други проблеми, свързани с BOV, дори при кола с чувствителен измервател на въздушния поток (MAF)
.

The Respons не само създава шум, но и:

  • Предлага по-добра реакция на газта
  • По-бързо възстановяване при превключване на предавките
  • Неограничено усилване!

Например, използвайки принципа TMS (Turbo Management System) на GFB, тестовете показват, че Respons може да върне двигателя към върховото усилване до 30% по-бързо от фабричен превключващ клапан при превключване на предавките.

Завъртането на регулиращия пръстен отваря атмосферния порт, докато рециркулационният порт едновременно се затваря. Това води до възможни съотношения на вентилация, вариращи от 100% рециркулация, чак до 100% атмосфера и някъде между тях.

Производителност И звук без компромис!

Предлага се в огромна гама от универсални и директни комплекти с болтове

Този комплект с болтове включва всичко необходимо, пасва директно на фабричното място (не на отделен адаптер) и не са необходими модификации на автомобила.

Спецификации на продукта:

  • Регулирайте силата на звука на вашия издухващ звук
  • До 30% по-бързо възстановяване при превключване на предавките
  • Получете издухващ звук без проблеми - дори на чувствителни системи, базирани на MAF
  • Поддържайте неограничено налягане на усилване
  • Предлагат се комплекти за директно закрепване с болтове

GFB не е непознат за двупортовите BOV. Всъщност GFB е пионер в дизайна през 1999 г., следвайки патентованата система за регулиране на отклонението на вентилацията през 2001 г.

Тази технология не е просто трик – тя е ключът към получаване на издухващ звук без проблеми (за разлика от други вентили) и е изключителна за GFB.

Как GFB Respons подобрява производителността?

Увеличете задържането

За разлика от фабричните байпасни клапани или клапани от други марки, които изискват различни пружини за различни нива на усилване, GFB клапан НЕ МОЖЕ да бъде отворен принудително чрез високо усилване!

Балансираният дизайн на буталото в клапана GFB използва усилващо налягане от двете страни, за да неутрализира силите. Ето защо няма значение колко форсиране пускате, можете да сте сигурни, че клапанът Respons ще достави всичко на двигателя.

Реакция на газта и възстановяване на форсирането

Принципът TMS (Turbo Management System) на GFB се основава на метод на работа, който е различен от всички фабрични байпасни клапани, който може да се обобщи като:

- Фабричен байпасен клапан е отворен, докато не се изисква затваряне.

- Клапан GFB TMS е затворен, докато се изисква отваряне.

Тази разлика в методите на работа означава, че клапанът GFB вентилира само когато е необходимо и само достатъчно въздух, за да предотврати пренапрежение на компресора.

Например, по време на превключване на предавките е възможно да се запази малко количество усилващо налягане за кратко време. След това, когато дроселът се отвори отново, пиковото усилване се достига по-бързо, отколкото ако цялото налягане се загуби (какъвто е случаят с фабричния клапан, който остава напълно отворен твърде дълго).

Приложения:

MITSUBISHI 3000GT VR-4 6G72 92-99
MITSUBISHI Colt Ralliart All 4G15 06-On
MITSUBISHI Colt Ralliart All 4G15 06-On
MITSUBISHI GTO Twin Turbo 6G72 89-00
MITSUBISHI GTO Twin Turbo 6G72 89-00
MITSUBISHI GTO Twin Turbo 6G72 89-00
MITSUBISHI Lancer EVO I-III 92-96
MITSUBISHI Lancer EVO I-III 92-96
MITSUBISHI Lancer EVO I-III 92-96
MITSUBISHI Lancer EVO IX 05-07
MITSUBISHI Lancer EVO X 07-On
MITSUBISHI Lancer Ralliart 4B11T 08-On
MITSUBISHI Lancer GSR 1.8 4G93 92-96
MITSUBISHI Lancer EVO VI-VIII 99-05
MITSUBISHI Galant VR4 E84A 6A12TT 92-96
SUBARU Liberty/Legacy GT MY10-14 (BM, BR)
MITSUBISHI Lancer EVO VI-VIII 99-05
SUBARU WRX MY97-98
SUBARU WRX MY97-98
MITSUBISHI Eclipse 2G 4G63t 1995-1999
MITSUBISHI Lancer EVO X 07-On
MITSUBISHI Outlander/Airtrek Turbo R (4G63T) 2001-2008

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...