*285 376

Eventuri

Eventuri въглероден вход към турбото (турбо вход) за Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S

Неограничаващ и термично изолиран карбонов вход към турбокомпресора (турбо вход) Eventuri за автомобили Audi RS3 8V / 8S и Audi TTRS с опция за фланец на турбокомпресора. Основните предимства на тази линия са увеличеният диаметър, подобрен въздушен поток и капацитет и предотвратяване на проникването на топлина във всмукателния отвор преди турбокомпресора.

Нов продукт

На поръчка

Най-късно при вас: 4. 6.

1.489,30 лв. с ДДС

EVE-TRB8V8S-LHD-NIL   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Eventuri въглероден вход към турбото (турбо вход) за Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S

Eventuri въглероден вход към турбото (турбо вход) за Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S

Неограничаващ и термично изолиран карбонов вход към турбокомпресора (турбо вход) Eventuri за автомобили Audi RS3 8V / 8S и Audi TTRS с опция за фланец на турбокомпресора. Основните предимства на тази линия са увеличеният диаметър, подобрен въздушен поток и капацитет и предотвратяване на проникването на топлина във всмукателния отвор преди турбокомпресора.

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Eventuri въглероден вход към турбото (турбо вход) за Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S

Eventuri въглероден вход към турбото (турбо вход) за Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Неограничаващ и термично изолиран карбонов вход към турбокомпресора (турбо вход) Eventuri за автомобили Audi RS3 8V / 8S и Audi TTRS с опция за фланец на турбокомпресора. Основните предимства на тази линия са увеличеният диаметър, подобрен въздушен поток и капацитет и предотвратяване на проникването на топлина във всмукателния отвор преди турбокомпресора.

Въглероден турбо входящ въздуховод към турбокомпресора за Audi RS3 8V / 8S

Увеличаване на производителността измерено на автомобил с хибриден турбокомпресор: 14-20 k, 40-47 Nm
Увеличаване на пропускливостта на въздуха: 42% в сравнение със серийната линия (при използване на фланеца зад турбокомпресора deria)

Входната линия на Eventuri към турбокомпресора може да се комбинира с най-новия всмукател Eventuri Stage 3 въглерод и с оригиналния всмукател Eventuri Gen2 за Audi RS3 / TTRS.

ЗАБЕЛЕЖКА: За самия вход на турбото (входа на турбото) е необходимо да поръчате подходящ фланец според използвания турбокомпресор на вашия автомобил. Наличните фланци могат да бъдат намерени в препоръчаните аксесоари. Ако фланец за вашия тип турбокомпресор не е в стандартната оферта, моля свържете се с нас по имейл.

Представяме първия карбонов заместител на серийната въздушна линия към турбокомпресора (турбо вход) за автомобили Audi RS3 8V / TTRS 8S, който е резултат от многомесечна разработка и задълбочени тестове. Капацитет на обем, качество на въздушния поток и температура - това бяха основните критерии, върху които Eventuri се фокусира при разработването на този вход.

1) Обемен капацитет:
Диаметърът на входа на Eventuri е 103 mm в сравнение със серийния диаметър на входа от 72 mm
Изходният диаметър на Eventuri е 74 mm в сравнение със серийния изходен диаметър от 56,4 mm
Във връзка със значителната разлика във вътрешния диаметър, въглеродният вход Eventuri предлага значително по-голям капацитет за входящия въздух, който сега се отвежда към турбокомпресора без нежелано ограничение.

2) Качество на въздушния поток:
Вътрешният диаметър на самия водач не би бил достатъчен, ако вътрешната повърхност на детайла не беше напълно гладка. Това беше постигнато чрез използване на 100% предварително импрегнирани въглеродни влакна в сравнение с конкурентни части, обикновено изработени от лят алуминий. След това вътрешният профил и огъването на самото коляно се изчисляват така, че да няма вътрешна турбуленция, която да повлияе негативно на въздушния поток.

3) Температура:
Крайният критерий при разработването на въглеродния вход беше минимизирането на проникването на топлина и по този начин нагряването на входящия въздух. Оригиналният вход е свързан директно към турбокомпресора и по този начин много лесно получава топлина от него. Системата Eventuri използва отделен фланец, който е свързан към входа чрез силиконов съединител с термоизолационна бариера, която предпазва входа от директен контакт с фланеца. Благодарение на това се предотвратява проникването на топлина във въглеродния вход.

Въглеродният турбо вход Eventuri за Audi RS3 8V / TTRS 8S е изцяло изработен от топлоустойчив препрег въглерод и е разработен заедно с други части за много специфична цел и произведен в съответствие с най-строгите стандарти. Комплектът турбо входни линии се състои от следните части:

- Устойчиво на висока температура карбоново коляно на въздуховода
- Опционални CNC фрезовани фланци
- Силиконови съединители с вътрешен слой, устойчив на маслени изпарения
- Скоби за затягане от неръждаема стомана

Карбоновият турбо вход на Eventuri осигурява напълно плавен преход между 103 мм вход и 74 мм турбо страничен изход. Този преход е проектиран да се регулира постепенно, като се използва общата дължина на въглеродната част, но в същото време да се максимизира обемът на въздуха, без да се отразява отрицателно на неговия поток. Повърхността на детайла е запазена в естествен матов карбон без прозрачен лак, който не би могъл да издържи на високи температури на мястото на използване. Благодарение на използването на 100% препрег въглерод без друго ламиниране (например стъклени влакна), повърхността на детайла е идеално гладка, което допълнително улеснява притока на въздух към турбокомпресора. За да се осигури дълъг експлоатационен живот, както и идеална устойчивост срещу проникване на топлина, дебелината на стената е 2 мм по цялата площ на въглеродния вход. Срещу проникването на топлина входът е допълнен с отразяваща топлоизолация в критичната точка.

Заедно с ускорението на автомобила RS3 / TTRS, турбокомпресорът генерира голямо количество топлина. Тъй като металният фланец на входящата линия на Eventuri е директно свързан с турбокомпресора , Eventuri проектира уникален силиконов съединител, съдържащ термична бариера, която разделя този фланец и въглеродната входяща линия към турбокомпресора. Благодарение на това карбонова част не абсорбира топлината, генерирана от страната на турбокомпресора, преминаваща в металния фланец.

Специфични фланци за турбокомпресора, фрезовани с CNC:

Eventuri предлага няколко варианта на специфични фланци за турбокомпресора, които могат да се комбинират с въглеродни входни линии. В момента се предлагат фланци за серийния турбокомпресор и за турбокомпресорите TTE 700/625 и SRM GTX3582. Други варианти ще бъдат добавени заедно с пристигането им на пазара и тяхната популярност за използване на автомобили Audi RS3 и TTRS.

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...