ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*285 376
Нов продукт
EVE-TRB8V8S-LHD-NIL
Eventuri въглероден вход към турбото (турбо вход) за Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S
Неограничаващ и термично изолиран карбонов вход към турбокомпресора (турбо вход) Eventuri за автомобили Audi RS3 8V / 8S и Audi TTRS с опция за фланец на турбокомпресора. Основните предимства на тази линия са увеличеният диаметър, подобрен въздушен поток и капацитет и предотвратяване на проникването на топлина във всмукателния отвор преди турбокомпресора.Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
Eventuri въглероден вход към турбото (турбо вход) за Audi RS3 8V/8Y a Audi TTRS 8S
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
Въглероден турбо входящ въздуховод към турбокомпресора за Audi RS3 8V / 8S
Увеличаване на производителността измерено на автомобил с хибриден турбокомпресор: 14-20 k, 40-47 Nm
Увеличаване на пропускливостта на въздуха: 42% в сравнение със серийната линия (при използване на фланеца зад турбокомпресора deria)
Входната линия на Eventuri към турбокомпресора може да се комбинира с най-новия всмукател Eventuri Stage 3 въглерод и с оригиналния всмукател Eventuri Gen2 за Audi RS3 / TTRS.
ЗАБЕЛЕЖКА: За самия вход на турбото (входа на турбото) е необходимо да поръчате подходящ фланец според използвания турбокомпресор на вашия автомобил. Наличните фланци могат да бъдат намерени в препоръчаните аксесоари. Ако фланец за вашия тип турбокомпресор не е в стандартната оферта, моля свържете се с нас по имейл.
Представяме първия карбонов заместител на серийната въздушна линия към турбокомпресора (турбо вход) за автомобили Audi RS3 8V / TTRS 8S, който е резултат от многомесечна разработка и задълбочени тестове. Капацитет на обем, качество на въздушния поток и температура - това бяха основните критерии, върху които Eventuri се фокусира при разработването на този вход.
1) Обемен капацитет:
Диаметърът на входа на Eventuri е 103 mm в сравнение със серийния диаметър на входа от 72 mm
Изходният диаметър на Eventuri е 74 mm в сравнение със серийния изходен диаметър от 56,4 mm
Във връзка със значителната разлика във вътрешния диаметър, въглеродният вход Eventuri предлага значително по-голям капацитет за входящия въздух, който сега се отвежда към турбокомпресора без нежелано ограничение.
2) Качество на въздушния поток:
Вътрешният диаметър на самия водач не би бил достатъчен, ако вътрешната повърхност на детайла не беше напълно гладка. Това беше постигнато чрез използване на 100% предварително импрегнирани въглеродни влакна в сравнение с конкурентни части, обикновено изработени от лят алуминий. След това вътрешният профил и огъването на самото коляно се изчисляват така, че да няма вътрешна турбуленция, която да повлияе негативно на въздушния поток.
3) Температура:
Крайният критерий при разработването на въглеродния вход беше минимизирането на проникването на топлина и по този начин нагряването на входящия въздух. Оригиналният вход е свързан директно към турбокомпресора и по този начин много лесно получава топлина от него. Системата Eventuri използва отделен фланец, който е свързан към входа чрез силиконов съединител с термоизолационна бариера, която предпазва входа от директен контакт с фланеца. Благодарение на това се предотвратява проникването на топлина във въглеродния вход.
Въглеродният турбо вход Eventuri за Audi RS3 8V / TTRS 8S е изцяло изработен от топлоустойчив препрег въглерод и е разработен заедно с други части за много специфична цел и произведен в съответствие с най-строгите стандарти. Комплектът турбо входни линии се състои от следните части:
- Устойчиво на висока температура карбоново коляно на въздуховода
- Опционални CNC фрезовани фланци
- Силиконови съединители с вътрешен слой, устойчив на маслени изпарения
- Скоби за затягане от неръждаема стомана
Карбоновият турбо вход на Eventuri осигурява напълно плавен преход между 103 мм вход и 74 мм турбо страничен изход. Този преход е проектиран да се регулира постепенно, като се използва общата дължина на въглеродната част, но в същото време да се максимизира обемът на въздуха, без да се отразява отрицателно на неговия поток. Повърхността на детайла е запазена в естествен матов карбон без прозрачен лак, който не би могъл да издържи на високи температури на мястото на използване. Благодарение на използването на 100% препрег въглерод без друго ламиниране (например стъклени влакна), повърхността на детайла е идеално гладка, което допълнително улеснява притока на въздух към турбокомпресора. За да се осигури дълъг експлоатационен живот, както и идеална устойчивост срещу проникване на топлина, дебелината на стената е 2 мм по цялата площ на въглеродния вход. Срещу проникването на топлина входът е допълнен с отразяваща топлоизолация в критичната точка.
Заедно с ускорението на автомобила RS3 / TTRS, турбокомпресорът генерира голямо количество топлина. Тъй като металният фланец на входящата линия на Eventuri е директно свързан с турбокомпресора , Eventuri проектира уникален силиконов съединител, съдържащ термична бариера, която разделя този фланец и въглеродната входяща линия към турбокомпресора. Благодарение на това карбонова част не абсорбира топлината, генерирана от страната на турбокомпресора, преминаваща в металния фланец.
Специфични фланци за турбокомпресора, фрезовани с CNC:
Eventuri предлага няколко варианта на специфични фланци за турбокомпресора, които могат да се комбинират с въглеродни входни линии. В момента се предлагат фланци за серийния турбокомпресор и за турбокомпресорите TTE 700/625 и SRM GTX3582. Други варианти ще бъдат добавени заедно с пристигането им на пазара и тяхната популярност за използване на автомобили Audi RS3 и TTRS.
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
Неограничаващ и термично изолиран...