*150 901

ECU Master

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK е най-добрият самостоятелен компютър, който контролира работата на съвременен двигател. Той е наследник на нашата доказана система Ecumaster EMU. Основното приложение на продукта са модифицирани състезателни автомобили, стандартни автомобили, мотоциклети, лодки и стационарни приложения. EMU Black има по-усъвършенствани стратегии за задвижване, които осигуряват широк спектър за регулиране на газта, заедно с усъвършенстван алгоритъм за надеждност (грешка / грешка) за проверки на сигурността. Възможностите на системата ще се увеличат с времето поради лекотата на надграждане (безплатно) (напр. Нови стратегии, модели на запалване, потоци от данни на CAN).

Нов продукт

На поръчка : 1бр.

Най-късно при вас: 2. 5.

2 245,00 лв. с ДДС

RS-EMU-BLACK   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK е най-добрият самостоятелен компютър, който контролира работата на съвременен двигател. Той е наследник на нашата доказана система Ecumaster EMU. Основното приложение на продукта са модифицирани състезателни автомобили, стандартни автомобили, мотоциклети, лодки и стационарни приложения. EMU Black има по-усъвършенствани стратегии за задвижване, които осигуряват широк спектър за регулиране на газта, заедно с усъвършенстван алгоритъм за надеждност (грешка / грешка) за проверки на сигурността. Възможностите на системата ще се увеличат с времето поради лекотата на надграждане (безплатно) (напр. Нови стратегии, модели на запалване, потоци от данни на CAN).

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Ecumaster EMU BLACK е най-добрият самостоятелен компютър, който контролира работата на съвременен двигател. Той е наследник на нашата доказана система Ecumaster EMU. Основното приложение на продукта са модифицирани състезателни автомобили, стандартни автомобили, мотоциклети, лодки и стационарни приложения. EMU Black има по-усъвършенствани стратегии за задвижване, които осигуряват широк спектър за регулиране на газта, заедно с усъвършенстван алгоритъм за надеждност (грешка / грешка) за проверки на сигурността. Възможностите на системата ще се увеличат с времето поради лекотата на надграждане (безплатно) (напр. Нови стратегии, модели на запалване, потоци от данни на CAN).

Характеристики на устройството:

Общи:

  • Диапазон на работната температура: AECQ100 GRADE2 (-40 to + 105˚C)
  • Защита срещу лошо захранване: ДА 
  • Обхват на напрежението: 6-22V (стойчивост на преходни процеси, според ISO 7637)
  • Включва: IP 65, изработени от алуминий в CNC технология по проекта Ecumaster
  • Размери (mm), тегло (g): 150x72x31, 390
  • Видове конектори: 1x24, 1x39 FCI в автомобилната спецификация
  • Компютърна комуникация: USB (чрез компютър за Windows), сериен, CAN-Bus

ИЗХОД:

  • инжектори: 8 (защитени от 5A)
  • запалване: 6 (защитено от 15A, (работа на пасивни и активни намотки)
  • Aux: 6 (обезопасени 5A, ниска страна)
  • Aux: „Пълен мост“ до 7А, може да се използва като отделни изходи или 2 х H-Bridges
  • Wbo нагревател: Защитен до 5A (ниска страна)

ВХОД:

  • 9 аналогови входове с разделителна способност 10 бита, 0-5V (защитени)
  • 2 EGT входове (термодвойки тип K)
  • 2 входове за сензори 
  • Ламбда сонда: LSU 4.2, LSU 4.9 или теснолентова сонда
  • 3 входове за запалване (първични, 2x цилиндъра) Hall / VR (дефинирани в софтуера)
  • 1 вход за сензор за скорост на автомобила (Hall / VR)
  • 1 вход на сензора за Flex Fuel
  • 3 превключватели за входове

ПОДДЪРЖАЩИ СЕНЗОРИ:

  • Температури: AT, CLT, Температура на маслото, AC температура 
  • Налягане: масло, гориво (определени характеристики), климатично налягане
  • Ламбда: LSU 4.2 (вграден контролер), 4.9 (вграден контролер), теснолентова сонда или външен широколентов контролер
  • Скорости: сензор за скорост на автомобила (VR / HALL), сензор за скорост (сензор или изчисление)

ЗАПАЛВАНЕ:

  • Изходи за запалване: 6 (за пасивни и активни намотки - дефинирани в софтуера)
  • Supported triggers: N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZT
  • Таблица на ъгъла на запалване: 2 таблици 16x20 (зареждане x обороти), разделителна способност 0,5 градуса
  • Корекция на запалването на цилиндър: Да
  • Корекция на времето за зареждане на бобината в зависимост от зареждащото напрежение: ДА, бобините, дефинирани в клиента
  • Допълнителни корекции: CLT, IAT, TPS срещу MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. обогатяване

ГОРИВО:

  • Инжектори: До 8 инжектори с висока устойчивост (в пълна последователност)
  • Регулиране на ъгъла на инжектиране: 0-720 градуса
  • Корекция в зависимост от зареждащото напрежение: ДА, често срещани видове инжектори, определени в клиента
  • Стратегии за гориво: VE въз основа на алгоритъма "плътност на скоростта", алгоритъм "Alpha N"
  • Температура на въздушното зареждане: Въз основа на IAT и CLT
  • VE карти: две 16x20 (Load x RPM), точност 0,1%
  • Индивидуална облицовка на цилиндъра: Да
  • Поетапно инжектиране: Да
  • Допълнителни корекции: Корекции на кислороден сензор, EGT корекция (на цилиндър), BARO, TPS срещу MAP, TPS срещу RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, налягане на горивото, Knock
  • Ламбда въз основа на корекция в реално време: Използване на ламбда / AFR целева карта

KNOCK SENSING:

  • Канали: 2
  • Честотен диапазон: 1-20 kHz, 3-ти ред AAF
  • Sampling: Ignition event driven, knock window
  • Определими събития: забавяне на запалването, обогатяване на сместа, индикатор на таблото

ПРОМЕНЛИВИ ГРАНИЦИ:

  • Поддържани системи: VVTi, MiVec, VANOS, двоен Vanos
  • Брой ролки: 2
  • Стратегии за управление: PID, базиран на затворен цикъл, карта (12x12)

КОНТРОЛ НА СКОРОСТ:

  • Types of control: PWM solenoids (2.3 wired), 'drive-by-wire', stepper motors (bi and unipolar), ignition cut, fuel cut
  • Control strategies: Open / Close loop, ignition advance account control
  • VE corrections: Yes, for Alpha-N
  • Corrections: after load (air conditioning clutch, radiator fan), or definable from analog inputs

DRIVE-BY-WIRE:

  • Control strategies: Advanced PID 3D algorithm + static friction compensation
  • Supported e-butterfly valves: All with DC motor and load less than 6.5A, implemented in the software of 28 popular E-butterfly valves
  • 'PPS is throttle position characteristic': 3D maps
  • BLIP support: Yes ALS support: Yes

TRACTION CONTROL:

  • Strategies: Delta RPM, compensation for a given gear
  • Torque reduction: cutting the ignition using a 3D map (16x20)
  • Sensitivity control: with a 10-position rotary switch

BOOST CONTROLL:

  • 'Boost ref' and 'target-tables': 2 sets of 10x10 maps (TPS vs. RPM)
  • Control strategies: Open / Closed loop (PID based)
  • Corrections: Gear, VSS, IAT, EGT

CAN BUS:

  • CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
  • Supported CAN displays: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
  • Supported OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) and many more ...

ENGINE PROTECTION:

  • Lambda guard: protection of the engine against a lean mixture in the scale of reduction of boost pressure, enrichment of the mixture, partial closing of the throttle
  • Defined critical values ​​for sensors: Yes
  • Displaying an error or critical value: Yes (user definable)
  • Motor overheating protection: Yes (OLT and CLT), user definable, RPM limit
  • Low oil pressure protection: Yes, user definable, engine shutdown if necessary
  • Low fuel pressure protection: Yes, fuel dose compensation, RPM limit, engine shutdown if necessary
  • High temperature exhaust protection: Alarm, per cylinder fuel trim, boost limit

FLEX FUEL:

  • Ethhanol content measurement: Yes
  • Fuel temperature control: Yes
  • Blending between maps: VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
  • Fuel temperature / PWM correction: Yes

СПОРТ:

  • ALS: 2 независими настройки на ALS, поддръжка на DBW
  • Светлина за превключване: за всяка предавка
  • Launch Контрол: Да
  • Gear cut: Yes (Open loop), DBW blip supported source: Switch, load cell, CAN
  • Pit limiter: Yes
  • Rolling anti lag: Yes

ДРУГИ:

  • Използване на неизползвани изходи за инжектор като Aux: Да
  • Функции за изходи: горивна помпа, охладителни вентилатори, параметрични изходи, управление на системата за азотен оксид, PWM 3D изходни карти, управление на съединителя на климатика, управление на основното реле, скоростомер, оборотомер и още ...
  • Защита с парола: Да, 2 нива на контрол
  • Таймери: гориво, запалване, налягане, таймери, контролирани от виртуални звуци
  • Поддържащ дисплеи със сериен отчет: AIM, RaceTechnology
  • Автонастройка: Да
  • Вграден осцилоскоп: Да
  • Вход: Свързване в реално време с компютър както и например EDL-1 Ecumaster Data Logger

Техническо описание

МаркаUniverzálne použtiie

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...