*150 901

ECU Master

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK е най-добрият самостоятелен компютър, който контролира работата на съвременен двигател. Той е наследник на нашата доказана система Ecumaster EMU. Основното приложение на продукта са модифицирани състезателни автомобили, стандартни автомобили, мотоциклети, лодки и стационарни приложения. EMU Black има по-усъвършенствани стратегии за задвижване, които осигуряват широк спектър за регулиране на газта, заедно с усъвършенстван алгоритъм за надеждност (грешка / грешка) за проверки на сигурността. Възможностите на системата ще се увеличат с времето поради лекотата на надграждане (безплатно) (напр. Нови стратегии, модели на запалване, потоци от данни на CAN).

Нов продукт

На поръчка : 2бр.

Най-късно при вас: 10. 10.

2.299,90 лв. / 1.175,92 € с ДДС

RS-EMU-BLACK   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK е най-добрият самостоятелен компютър, който контролира работата на съвременен двигател. Той е наследник на нашата доказана система Ecumaster EMU. Основното приложение на продукта са модифицирани състезателни автомобили, стандартни автомобили, мотоциклети, лодки и стационарни приложения. EMU Black има по-усъвършенствани стратегии за задвижване, които осигуряват широк спектър за регулиране на газта, заедно с усъвършенстван алгоритъм за надеждност (грешка / грешка) за проверки на сигурността. Възможностите на системата ще се увеличат с времето поради лекотата на надграждане (безплатно) (напр. Нови стратегии, модели на запалване, потоци от данни на CAN).

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Ecumaster EMU BLACK

Ecumaster EMU BLACK

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Ecumaster EMU BLACK е най-добрият самостоятелен компютър, който контролира работата на съвременен двигател. Той е наследник на нашата доказана система Ecumaster EMU. Основното приложение на продукта са модифицирани състезателни автомобили, стандартни автомобили, мотоциклети, лодки и стационарни приложения. EMU Black има по-усъвършенствани стратегии за задвижване, които осигуряват широк спектър за регулиране на газта, заедно с усъвършенстван алгоритъм за надеждност (грешка / грешка) за проверки на сигурността. Възможностите на системата ще се увеличат с времето поради лекотата на надграждане (безплатно) (напр. Нови стратегии, модели на запалване, потоци от данни на CAN).

Характеристики на устройството:

Общи:

  • Диапазон на работната температура: AECQ100 GRADE2 (-40 to + 105˚C)
  • Защита срещу лошо захранване: ДА
  • Обхват на напрежението: 6-22V (стойчивост на преходни процеси, според ISO 7637)
  • Включва: IP 65, изработени от алуминий в CNC технология по проекта Ecumaster
  • Размери (mm), тегло (g): 150x72x31, 390
  • Видове конектори: 1x24, 1x39 FCI в автомобилната спецификация
  • Компютърна комуникация: USB (чрез компютър за Windows), сериен, CAN-Bus

ИЗХОД:

  • инжектори: 8 (защитени от 5A)
  • запалване: 6 (защитено от 15A, (работа на пасивни и активни намотки)
  • Aux: 6 (обезопасени 5A, ниска страна)
  • Aux: „Пълен мост“ до 7А, може да се използва като отделни изходи или 2 х H-Bridges
  • Wbo нагревател: Защитен до 5A (ниска страна)

ВХОД:

  • 9 аналогови входове с разделителна способност 10 бита, 0-5V (защитени)
  • 2 EGT входове (термодвойки тип K)
  • 2 входове за сензори
  • Ламбда сонда: LSU 4.2, LSU 4.9 или теснолентова сонда
  • 3 входове за запалване (първични, 2x цилиндъра) Hall / VR (дефинирани в софтуера)
  • 1 вход за сензор за скорост на автомобила (Hall / VR)
  • 1 вход на сензора за Flex Fuel
  • 3 превключватели за входове

ПОДДЪРЖАЩИ СЕНЗОРИ:

  • Температури: AT, CLT, Температура на маслото, AC температура
  • Налягане: масло, гориво (определени характеристики), климатично налягане
  • Ламбда: LSU 4.2 (вграден контролер), 4.9 (вграден контролер), теснолентова сонда или външен широколентов контролер
  • Скорости: сензор за скорост на автомобила (VR / HALL), сензор за скорост (сензор или изчисление)

ЗАПАЛВАНЕ:

  • Изходи за запалване: 6 (за пасивни и активни намотки - дефинирани в софтуера)
  • Supported triggers: N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZT
  • Таблица на ъгъла на запалване: 2 таблици 16x20 (зареждане x обороти), разделителна способност 0,5 градуса
  • Корекция на запалването на цилиндър: Да
  • Корекция на времето за зареждане на бобината в зависимост от зареждащото напрежение: ДА, бобините, дефинирани в клиента
  • Допълнителни корекции: CLT, IAT, TPS срещу MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. обогатяване

ГОРИВО:

  • Инжектори: До 8 инжектори с висока устойчивост (в пълна последователност)
  • Регулиране на ъгъла на инжектиране: 0-720 градуса
  • Корекция в зависимост от зареждащото напрежение: ДА, често срещани видове инжектори, определени в клиента
  • Стратегии за гориво: VE въз основа на алгоритъма "плътност на скоростта", алгоритъм "Alpha N"
  • Температура на въздушното зареждане: Въз основа на IAT и CLT
  • VE карти: две 16x20 (Load x RPM), точност 0,1%
  • Индивидуална облицовка на цилиндъра: Да
  • Поетапно инжектиране: Да
  • Допълнителни корекции: Корекции на кислороден сензор, EGT корекция (на цилиндър), BARO, TPS срещу MAP, TPS срещу RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, налягане на горивото, Knock
  • Ламбда въз основа на корекция в реално време: Използване на ламбда / AFR целева карта

KNOCK SENSING:

  • Канали: 2
  • Честотен диапазон: 1-20 kHz, 3-ти ред AAF
  • Sampling: Ignition event driven, knock window
  • Определими събития: забавяне на запалването, обогатяване на сместа, индикатор на таблото

ПРОМЕНЛИВИ ГРАНИЦИ:

  • Поддържани системи: VVTi, MiVec, VANOS, двоен Vanos
  • Брой ролки: 2
  • Стратегии за управление: PID, базиран на затворен цикъл, карта (12x12)

КОНТРОЛ НА СКОРОСТ:

  • Видове управление: PWM соленоиди (2.3 кабелни), "drive-by-wire", стъпкови двигатели (двуполюсни и еднополюсни), прекъсване на запалването, прекъсване на горивото
  • Стратегии за контрол: отворен/затворен контур, контрол на акаунта за предварително запалване
  • VE corrections: да, for Alpha-N
  • Корекции: след натоварване (съединител на климатика, вентилатор на радиатора) или дефинируеми от аналогови входове

DRIVE-BY-WIRE:

  • Стратегии за управление: Усъвършенстван PID 3D алгоритъм + компенсация на статичното триене
  • Поддържани електронни бътерфлай клапи: Всички с DC мотор и натоварване по-малко от 6,5 A, внедрени в софтуера на 28 популярни Е-бътерфлай клапи
  • 'PPS е характеристика на положението на дросела': 3D карти
  • BLIP поддръжка: Да ALS поддръжка: Да

TRACTION CONTROL:

  • Стратегии: Delta RPM, компенсация за дадена предавка
  • Намаляване на въртящия момент: прекъсване на запалването с помощта на 3D карта (16x20)
  • Контрол на чувствителността: с 10-позиционен въртящ се ключ

BOOST CONTROLL:

  • „Boost ref“ и „target-tables“: 2 комплекта от 10x10 карти (TPS срещу RPM)
  • Стратегии за управление: Отворен / Затворен контур (базиран на PID)
  • Корекции: Gear, VSS, IAT, EGT

CAN BUS:

  • CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
  • Поддържани CAN дисплеи: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
  • Поддържан OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC поддръжка) и много други ...

ЗАЩИТА НА ДВИГАТЕЛЯ:

  • Ламбда предпазител: защита на двигателя срещу бедна смес в скалата на намаляване на налягането при пълнене, обогатяване на сместа, частично затваряне на дросела
  • Дефинирани критични стойности за сензори: Да
  • Показване на грешка или критична стойност: Да (дефинирано от потребителя)
  • Защита от прегряване на двигателя: Да (OLT и CLT), дефинирана от потребителя, ограничение на оборотите
  • Защита при ниско налягане на маслото: Да, дефинирана от потребителя, изключване на двигателя, ако е необходимо
  • Защита при ниско налягане на горивото: Да, компенсация на дозата гориво, ограничение на оборотите, изключване на двигателя, ако е необходимо
  • Защита на отработените газове при висока температура: Аларма, регулиране на горивото на цилиндър, ограничение на усилване

FLEX FUEL:

  • Измерване на съдържанието на етанол: да
  • Температура на горивото control: да
  • Смесване между карти: VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
  • Температура на горивото / PWM корекция: Да

СПОРТ:

  • ALS: 2 независими настройки на ALS, поддръжка на DBW
  • Светлина за превключване: за всяка предавка
  • Launch Контрол: Да
  • Gear cut: да (Open loop), DBW blip supported source: Switch, load cell, CAN
  • Ограничител на pit: да
  • Rolling anti lag: да

ДРУГИ:

  • Използване на неизползвани изходи за инжектор като Aux: Да
  • Функции за изходи: горивна помпа, охладителни вентилатори, параметрични изходи, управление на системата за азотен оксид, PWM 3D изходни карти, управление на съединителя на климатика, управление на основното реле, скоростомер, оборотомер и още ...
  • Защита с парола: Да, 2 нива на контрол
  • Таймери: гориво, запалване, налягане, таймери, контролирани от виртуални звуци
  • Поддържащ дисплеи със сериен отчет: AIM, RaceTechnology
  • Автонастройка: Да
  • Вграден осцилоскоп: Да
  • Вход: Свързване в реално време с компютър както и например EDL-1 Ecumaster Data Logger

Техническо описание

МаркаUniverzálne použtiie

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

Почистване и импрегниране на спортни филтри

Как да осигурим чистотата и издръжливостта на спортните филтри?
Read more
Ъпгрейт на двигател M52B28

Как да увеличим производителността и надеждността на един от най-популярните двигатели на BMW?
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 3

Издигнахме го на следващото ниво!
Read more
Подготовка на автомобила за летния сезон

Повишаването на температурите дава възможност да подготвите автомобила си за летния сезон. Какво да подобрим и за какво да внимаваме?
Read more
Регулатор на налягането на горивото и Wastegate

За какво са и какви ползи носят?
Read more
Модификация на автомобила: BMW E36

Отключете потенциала на вашия автомобил.
Read more
Фитинги

Фитинги и маркучи с название AN. Какво означава това и за какво се използват?
Read more
Зад вратите на Forge Motorsport

Forge Motorsport ни разкри производствените си тайни.
Read more
Продукти GFB - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) е един от най-известните производители на турбо и продукти за управление на горивото, като клапани, регулатори за налягане на горивото или турбо налягане, външен и вътрешен wastegate и много други.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...