*578   

King racing

Биелни лагери King Racing за Мотори: 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Висококачествени King racing биелни лагери Opel мотори 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Нов продукт

На поръчка : 10+бр.

Най-късно при вас: 10. 4.

112,60 лв. с ДДС

  

611500556364

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Биелни лагери King Racing за Мотори: 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Биелни лагери King Racing за Мотори: 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Висококачествени King racing биелни лагери Opel мотори 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Биелни лагери King Racing за Мотори: 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

Биелни лагери King Racing за Мотори: 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Висококачествени King racing биелни лагери Opel мотори 1.6L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.4L. 

 

Преди да поръчате, моля изберете точният тип лагер:

CR4017XP STDX

CR4017XP - STD standard

CR4017XP.025 - 0,025

CR4017XP0.25 - oversize 0,25

CR4017XP0.5 - oversize 0,50

 

Размери на лагерите

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Crankshaft dimmension

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Creep bearings than the original

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Тук

Тегло: .167kg

КомпонентC4017-PR / C 421L-PR
Минимален диаметър на коляновия вал1.928 inch / 48.97mm
Максимален диаметър на коляновия вал1.929inch / 48.99mm
Min Housing Diameter2.047 inch / 52.00 mm
Max Housing Diameter2.048 inch / 52.01 mm
Дължина на лагера0.760 inch / 19.30 mm
Максимална дебелина на стената0.059 inch / 1.50 mm

 

Апликации:

  • Daewoo Espero - motor: Daewoo C20LE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.03 - 1997.08)
  • Daewoo Leganza 2.2 - motor: Daewoo T22SED 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.04 - 2002.12)
  • Daewoo Leganza SX - motor: Daewoo C20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.08 - 1999.04)
  • Daewoo Nubira J100 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.07 - 2003.12)
  • Holden Astra AH (2004.10 - 2009.04) - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT (2000.11 - )
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1991.09)
  • Holden Astra LD - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.01 - 1991.09)
  • Holden Astra TR - motor: Holden X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1999.12)
  • Holden Astra TR - motor: Holden C18SEL 1799cc Inline4 DOHC 4v (1995.01 - 1998.12)
  • Holden Astra TS - motor: Holden X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v (1998.08 - 2001.10)
  • Holden Astra TS - motor: Holden Z20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (2003.05 - )
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v (1991.10 - 1997.10)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1994.07 - 1997.11)
  • Holden Calibra YE - motor: Holden C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1991.10 - 1997.12)
  • Holden Camira JB - motor: Holden 1598cc 16JH Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JC Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1986.01 - 1987.03)
  • Holden Camira JD - motor: Holden 1796cc 18JU Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v (1984.11 - 1987.03)
  • Holden Camira JE - motor: Holden 1998cc 20JD Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v (1987.04 - 1989.08)
  • Holden Frontera M7 - motor: Holden X20SE 1998cc Inline4 SOHC 2v (1995.01 - 2000.12)
  • Holden Frontera MX - motor: Holden X22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v (1999.02 - 2002.11)
  • Holden Rodeo RA - motor: Holden C24SE 2405cc Inline4 SOHC 2v (2003.02 - )
  • Holden Rodeo TF/R9 - motor: Holden C22NE 2198cc Inline4 SOHC 2v (1998.06 - 2003.02)
  • Holden Vectra JR - motor: Holden C20SEL 1998cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2000.08)
  • Holden Vectra JS - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v (1997.06 - 2003.02)
  • motor: Opel 18E 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C20LET 1998cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Opel C20NE 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X20SE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X20XEV 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel 18S 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SE/SEH 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 18SV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel X18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18XE/XEL 1796cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C18NZ 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NT 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel C18NE/NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel E18NV/NVR 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel S18NV 1796cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SE/SEH 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20SER 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Opel 20XE 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel X22XE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Opel Y22SE 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN 0 Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 110ci (1.8L) VIN J Inline4 SOHC 2v Turbo
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN H/K Inline4 SOHC 2v
  • motor: Pontiac 122ci (2.0L) VIN M Inline4 SOHC 2v Turbo
  • Daewoo Nubira J150 - motor: Holden X20SED 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • Holden Tigra - motor: Holden Z18XE 1796cc Inline4 DOHC 4v Non VVT
  • Holden Vectra JS II - motor: Holden C22SEL 2198cc Inline4 DOHC 4v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1598cc 16LF Family II Gen1 Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pulsar N13 Series II - motor: Holden 1796cc 18LE Family II Gen 2 Inline4 SOHC 2v

 

 

King Engine Bearings Основана е през 1960 г. и е спечелила репутация на водещ разработчик, производител и OEM партньор за доказани качествени лагери на двигателя. Днес компанията доставя продукти за OEM (авиационна и автомобилна), както и за автомобилни резервни части, селскостопански и състезателни модели .Специализирайки в лагерите на двигателя за повече от 50 години, производствените мощности на King произвеждат биелни лагери главни лагери на коляновия вал, шайби и втулки..

Компанията е известна като водещ разработчик на производствени технологии, металургични процеси и иновативни антифрикционни материали. Новата Racing линия на King съчетава лагерите на двигателя с изключителни геометрични и металургични характеристики.

Посетете King Engine Bearings на: www.kingbearings.com

King е сертифициран по най-високите стандарти за качество на автомобилната и аеро-космическата индустрия, включително:

ISO/TS 16949:2009 (Automotive) – certified by NQA

ISO/AS 9100 (Aerospace) – certified by NQA

ISO 9001:2008 – certified by IQNET

INMETRO Brazil – certified by SGS

FAA United States (Federal Aviation Administration)

Техническо описание

ВидКолянов вал

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more
Отборът на Instaforex Loprais Praga на рали Дакар 2024 г

Ние сме горд доставчик на екипа на Loprais Praga!
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...