Здравейте от 29.03.2024 до 02.04.2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.

*583   

King racing

Основни лагери King Racing за Мотори: 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Висококачествени King racing основни лагери   Toyota мотори 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). 

Нов продукт

На поръчка : 3бр.

Най-късно при вас: 11. 4.

130,40 лв. с ДДС

  

611500553035

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Основни лагери King Racing за Мотори: 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Основни лагери King Racing за Мотори: 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Висококачествени King racing основни лагери   Toyota мотори 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). 

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Основни лагери King Racing за Мотори: 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

Основни лагери King Racing за Мотори: 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

Висококачествени King racing основни лагери   Toyota мотори 4AG4AGE (16v & 20v), 4A-GZE, 4A-GEC, 4A-GELC (1587ccm). 

 

MB5527XP STDX

MB5527XP - STD standard

MB5527XP.025 - 0,025

MB5527XP0.25 - oversize 0,25

MB5527XP0.5 - oversize 0,50

 

Размери на лагерите

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

Crankshaft dimmension

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Creep bearings than the original

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Тук

 

Тегло: .286kg

КомпонентM 535-PR / M5527-PR
Минимален диаметър на коляновия вал1.889 inch / 47.99mm
Максимален диаметър на коляновия вал1.890inch / 48.00mm
Min Housing Diameter2.048 inch / 52.02 mm
Max Housing Diameter2.049 inch / 52.05 mm
Дължина на лагера0.783 inch / 19.89 mm
Максимална дебелина на стената0.079 inch / 2.00 mm

Апликации:

 
  • Holden Nova LE - motor: Toyota 4A-F 1587cc Inline4 DOHC 4v (1986.09 - 1996.01)
  • Holden Nova LE - motor: Toyota 6A-FC 1397cc Inline4 DOHC 4v (1989.01 - 1992.12)
  • Holden Nova LF - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v (1992.06 - 2001.12)
  • Holden Nova LG - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v (1988.04 - 1999.11)
  • Toyota Corolla AE80 - motor: Toyota 2A-LC 1298cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE82 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE82 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE92 - motor: Toyota 4A-GE (20v) 1587cc Inline4 DOHC 5v
  • Toyota Tercel AL25 - motor: Toyota 3A 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-GELC 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 4A-GEC 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 5A-F 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 5A-FE 1498cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Toyota 2A 1298cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 3A-C 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 3A-U 1452cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-LC 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Toyota 4A-GZE 1587cc Inline4 DOHC 4v Supercharged
  • Toyota Corolla AE101 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE90 - motor: Toyota 6A-FC 1397cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota MR2 AW11 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Sprinter AE102R - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Sprinter AE86 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE102 - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE71 - motor: Toyota 4A-C 1587cc Inline4 SOHC 2v
  • Toyota Corolla AE93 - motor: Toyota 4A-GE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE94 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE112R - motor: Toyota 7A-FE 1762cc Inline4 DOHC 4v
  • Toyota Corolla AE95 - motor: Toyota 4A-FE 1587cc Inline4 DOHC 4v
<

 

 

King Engine Bearings Основана е през 1960 г. и е спечелила репутация на водещ разработчик, производител и OEM партньор за доказани качествени лагери на двигателя. Днес компанията доставя продукти за OEM (авиационна и автомобилна), както и за автомобилни резервни части, селскостопански и състезателни модели .Специализирайки в лагерите на двигателя за повече от 50 години, производствените мощности на King произвеждат биелни лагери главни лагери на коляновия вал, шайби и втулки..

Компанията е известна като водещ разработчик на производствени технологии, металургични процеси и иновативни антифрикционни материали. Новата Racing линия на King съчетава лагерите на двигателя с изключителни геометрични и металургични характеристики.

Посетете King Engine Bearings на: www.kingbearings.com

King е сертифициран по най-високите стандарти за качество на автомобилната и аеро-космическата индустрия, включително:

ISO/TS 16949:2009 (Automotive) – certified by NQA

ISO/AS 9100 (Aerospace) – certified by NQA

ISO 9001:2008 – certified by IQNET

INMETRO Brazil – certified by SGS

FAA United States (Federal Aviation Administration)

Техническо описание

ВидОсновен

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...