*259 643

FORGE Motorsport

Catch Can for Audi TTRS (8S) and RS3

FORGE Motorsport - Този комплект резервоар за улавяне на масло е за Audi TTRS 8S и Audi RS3 2017-on. Разработено от нашия вътрешен екип за разработка. Не само, че е красиво проектиран, той е създаден да улавя максималното количество вредни замърсители, включително маслени отлагания, неизползвани горивни пари и влага

Нов продукт

На поръчка : 10+бр.

Най-късно при вас: 20. 5.

1 011,20 лв. с ДДС

FMCT3   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Catch Can for Audi TTRS (8S) and RS3

Catch Can for Audi TTRS (8S) and RS3

FORGE Motorsport - Този комплект резервоар за улавяне на масло е за Audi TTRS 8S и Audi RS3 2017-on. Разработено от нашия вътрешен екип за разработка. Не само, че е красиво проектиран, той е създаден да улавя максималното количество вредни замърсители, включително маслени отлагания, неизползвани горивни пари и влага

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведоми ме за зареждане

Catch Can for Audi TTRS (8S) and RS3

Catch Can for Audi TTRS (8S) and RS3

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Този комплект резервоар за улавяне на масло е за Audi TTRS 8S и Audi RS3 2017-on. Разработено от нашия вътрешен екип за разработка. Не само, че е красиво проектиран, той е създаден да улавя максималното количество вредни замърсители, включително маслени отлагания, неизползвани горивни пари и влага

Този комплект резервоар за улавяне на масло е за Audi TTRS 8S и Audi RS3 2017-on, разработен от нашия вътрешен екип за разработка. Не само, че е красиво проектиран, той е създаден да улавя максималното количество вредни замърсители, включително маслени отлагания, неизползвани горивни изпарения и влага, всички от които обикновено се връщат обратно към входа на двигателя.

Обстойните тестове доказаха способността на нашия комплект резервоар за улавяне на масло ефективно да намалява утайките и натрупването на въглерод, което на свой ред позволява на двигателя да диша и да работи по-ефективно. Следователно може да се разглежда като истински продукт за подобряване на производителността и такъв, който ние препоръчваме, особено ако планирате по-усъвършенствана настройка на мощността на по-късна дата.

Резервоарът за улавяне от 0,4 l (400 куб. см) може да се похвали с колекция от функции, предназначени да направят както лесна проверка, така и лесно източване, включително измервателна пръчка за проверка на нивото и добре разположен дренажен кран.

Дизайнът на комплекта също е внимателно обмислен, следователно вътрешната му тръба, която е изработена от антистатична гладка, устойчива на гориво нитрилова гума. Това е съчетано с външно покритие, направено от подсилена оплетка от неръждаема стоманена тел (специалитет на Forge), по-специално частична вътрешна оплетка и пълна външна оплетка. Разработихме тази сложна конструкция, за да може резервоарът да бъде устойчив както на разширяване на налягането, така и на свиване на вакуума, а също така да позволим на комплекта да функционира в рамките на ясно определен температурен диапазон – 54°C до +150°C (-65°F до 300°F)

И накрая, този комплект включва обработени фитинги за заготовки, които са анодизирани в черно, за да образуват продукт, изглеждащ като OEM, когато са инсталирани.

Моля обърнете внимание: Установихме, че при някои по-късни модели RS3 и TTRS от 2019 г. нататък към PCV е добавен допълнителен вентилатор. Ако вашият двигател има допълнителен обезвъздушител, фиксаторът НЯМА да пасне. За да проверите това, свалете капака на двигателя на вашето превозно средство и проверете видимия PCV модул.

Акценти

0.4L капацитет*
Дренажен кран за лесно изпразване
Измервателна пръчка за лесна проверка на нивото
2 Качествени маслоустойчиви маркучи, подсилени от неръждаема стомана, с черна външна оплетка за този незабележим вид
Вътрешната тръба е изработена от антистатична гладка, устойчива на гориво нитрилова гума
Външният капак е изработен от подсилена оплетка от неръждаема стоманена тел, състояща се от частична вътрешна оплетка и пълна външна оплетка, която е устойчива на разширение под налягане и вакуумно свиване
Температурен диапазон: -54°C до +150°C (-65°F до 300°F)
Капакът на двигателя все още може да се монтира след монтажа
Монтажът е лесен с включени всички необходими принадлежности и инструкции

*Нивото на измервателната пръчка е настроено на по-малко от 0,4 л за оптимална вентилация

МаркамоделГенерация
AudiRS38V Facelift 2017 On
AudiTTRSMk3 8S (2014-)

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...