*259 758

FORGE Motorsport

Турбо изолация за Fiat 500, 595 и 695 (не IHI Turbos)

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL5 е проектиран за стандартните турбо зарядни Fiat 500, 595 и 695. Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

Нов продукт

На поръчка

Най-късно при вас: 15. 5.

380,60 лв. с ДДС

FMTUBL5   

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Турбо изолация за Fiat 500, 595 и 695 (не IHI Turbos)

Турбо изолация за Fiat 500, 595 и 695 (не IHI Turbos)

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL5 е проектиран за стандартните турбо зарядни Fiat 500, 595 и 695. Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Турбо изолация за Fiat 500, 595 и 695 (не IHI Turbos)

Турбо изолация за Fiat 500, 595 и 695 (не IHI Turbos)

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL5 е проектиран за стандартните турбо зарядни Fiat 500, 595 и 695. Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

The Forge Motorsport FMTUBL5 е проектиране за Fiat 500, 595 и 695 turbo (това няма да пасне на тези, оборудвани с IHI turbo). Тази изолация е проектирана да изолира излъчваната топлина, произведена от турбокомпресора.

Този дизайн е създаден да издържа на най-суровите среди и доказано издържа на температури до 2500°F (1370°C) лъчиста топлина, което ще помогне за защитата и удължаването на живота на компонентите на двигателя.

Иновацията в дизайна запазва топлината на отработените газове, съдържащи се в горещата страна на турбокомпресора, далеч от хладната страна и всмукателния път, което помага за намаляване на забавянето на турбото и температурите на входящия въздух, което води до повече мощност.

Лесен за монтаж с помощта на съществуващ OEM хардуер.

Моля, имайте предвид, че турбо изолацията ще загуби своята гъвкавост през първите няколко топлинни цикъла, тъй като материалът се втвърди, така че веднъж монтиран, НЕ трябва да се отстранява рутинно, тъй като това може да причини повреда на изолацията.

· Нитове от неръждаема стомана
· Външна обвивка от въглероден плат
· Вътрешна сърцевина от калциево-магнезиево-силикатна вълна
· Високотемпературна тъкан от силициев диоксид

МаркамоделГенерация
Fiat500500
Fiat500Euro 6 Abarth
Fiat595145BHP
Fiat595 >  Turismo 165BHP
Fiat595Competizione 180BHP
Fiat595Trofeo 160BHP
Fiat695 >  Rivale 180BHP
Fiat695XSR Yamaha Limited Edition 165BHP
FiatPunto Evo 2010-2015Abarth Multiair

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...