ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪВЕТ
от 9 до 17ч
Няма продукти
*259 603
Нов продукт
Сплитер , резтоварващ клапан
FORGE Motorsport - Разделителят е наистина забележителен клапан, който дава комбинация от работа на продухване и клапан за рециркулация едновременно и е специално проектиран за много приложения с турбо двигатели, които управляват системи за управление на дозирания въздушен поток - spltr spiter splitter split rИзпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.
* задължителен
или Откажи
Уведомявай ме, когато е на склад
Сплитер , резтоварващ клапан
За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.
* задължително
или Отмени
Разделителят е наистина забележителен клапан, който дава комбинация от работа на вентила за издухване и рециркулация, всички по едно и също време, и е специално проектиран за много приложения с турбо двигатели, които управляват системи за управление на дозирания въздушен поток. Това означава, че получавате целия шум от вентила за продухване, като същевременно запазвате съвместимостта с изискванията за рециркулация на системата за управление на двигателя. Като бонус предлагаме и възможността за преобразуване на клапана в режим само на рециркулация за онези моменти, когато е необходимо скрит ход.
Този клапан използва месингово бутало, което използва нова технология за уплътняване заедно с променливо предварително натоварване на пружината, включващо горен регулатор с тресчотка, който ще позволи положителната и прецизна настройка, за да съвпадне клапана с вашия двигател. Това се постига чрез използване на уникална единична, конична пружина с прогресивна скорост, която може да позволи задържане на налягането на усилване в широк диапазон на регулиране. Този уникален дизайн на пружината също така позволява неограничено движение на буталото и обем на потока, независимо от количеството регулиране на предварителното натоварване, добавено към пружината.
Клапаните на други производители използват цилиндрични пружини с регулируемо предварително натоварване, които често изпитват ограничен ход на буталото и намаляване на обема на потока. Когато казваме, че нашите продукти са проектирани за производителност, това не е закачлива фраза за продажби, това е истината. и ние го доказваме с всеки продукт, който произвеждаме.
Забележка: Този клапан изисква инсталиране по обратния начин на оригиналния клапан на Bosch. Това означава, че страничната тръба е монтирана в турбо всмукателния маркуч, а основната тръба се свързва с маркуча, който минава към страната на усилването на турбото.
В кутията:
1 x FMDVSPLTR Valve
1 x Капачка на клапана
1 x Книжка с инструкции
1 x Стикер Forge
Ако не сте сигурни дали този продукт е подходящ за вашето приложение, моля свържете се с нас.
Вентилът е с размер на порта 25 мм
За да обслужите този клапан, осъществете достъп до буталото на клапана, като премахнете 3-те винта с капачки в основата на клапана и просто почистете камерата на буталото с помощта на препарат за почистване на спирачки или подобна почистваща течност, преди да монтирате новата пружина и бутало. Моля, спазвайте правилната ориентация на пружината и буталото, когато монтирате обслужваемите части, както се вижда на приложения чертеж.
Ръководство за настройка.
Първо завъртете копчето за настройка на клапана докрай надолу в посока, обратна на часовниковата стрелка, което ще регулира пружината до най-ниското й напрежение. След това завъртете копчето за настройка на клапана по посока на часовниковата стрелка до подходящото ниво на напрежение, както е посочено по-долу.
Тези препоръки за регулиране са общо ръководство и може да откриете, че вашият двигател изисква фина настройка с 1 или 2 щраквания във всяка посока, за да постигнете оптимална производителност.
Няма да има значителна полза от работата при регулиране на клапана над 30 щракания, тъй като пружината ще е достигнала максималното си работно напрежение.
Предназначен за | Бензинови двигатели |
Ауспух | В ауспуха и отмосферата |
Марка | модел | Генерация |
---|---|---|
Audi | A3 | 1.8T |
Audi | A4 | 1.8T (B5,B6 Models) |
Audi | A6 | 1.8T (B5,B6 Models) |
Audi | S3 | 1.8T (8L Chassis) |
Audi | TT | Mk1 > 150/180BHP |
Audi | TT | Mk1 > 210/225BHP |
Seat | Ibiza | Mk2 (6K2) 1999-2002 > Petrol |
Seat | Ibiza | Mk3 (6L) 2002-2008 > Petrol |
Seat | Leon | Mk1 1998-2005 > Cupra 1.8T |
Seat | Leon | Mk1 1998-2005 > Cupra R 1.8T |
Skoda | Octavia | 1.8T |
Volkswagen | Beetle | 1.8T |
Volkswagen | Golf | MK4 > 1.8T |
Volkswagen | Passat | 1.8T |
Volkswagen | Polo | 1.8T |
Тази дискусия е специално предназначена за обмен на информация между клиентите. За въпроси относно вашата поръчка или наличност на склад, моля свържете се с нас директно.
FORGE Motorsport - Разделителят е...