Здравейте на 17,05,2024 връзката с нашите сътрудници няма да бъде възможно.Всички ваши поръчки ще бъдат обработвани в срока който е посочен под всеки продукт.Рекламации и замяна на продукти ще се обслужват след този период. Благодарим.
Доставка безплатно Volvo Турбо Актуатор за Volvo T5 Applications | race-shop.bg Преглед отблизо

*260 216

FORGE Motorsport

Турбо Актуатор за Volvo T5 Applications

FORGE Motorsport - Този задвижващ механизъм е подходящ за редица инсталации на двигатели в гамата 850, S60, S70, V70, C70.

Нов продукт

588,20 лв. с ДДС

Временно няма достъп
На склад: 0 бр.
Продуктът е временно недостъпен. Моля, изберете друг.
За автоматична информация за продукти на склад,
кликнете върху „Извести ме при складиране“.

Въпрос за продукта

Въпрос за продукта

Турбо Актуатор за Volvo T5 Applications

Турбо Актуатор за Volvo T5 Applications

FORGE Motorsport - Този задвижващ механизъм е подходящ за редица инсталации на двигатели в гамата 850, S60, S70, V70, C70.

Изпратете на оператора на магазина въпрос за този продукт.

* задължителен

  или  Откажи

Уведомявай ме, когато е на склад

Уведоми ме за зареждане

Турбо Актуатор за Volvo T5 Applications

Турбо Актуатор за Volvo T5 Applications

За да бъдете информирани за съхранението на продукта чрез имейл, попълнете формуляра.

* задължително

  или  Отмени

  

FORGE Motorsport - Този задвижващ механизъм е подходящ за редица инсталации на двигатели в гамата 850, S60, S70, V70, C70.

Този задвижващ механизъм е подходящ за редица инсталации на двигатели в гамата 850, S60, S70, V70, C70. Предлагат се два варианта на този задвижващ механизъм, FMACT5S – с права свързваща щанга и FMACT5B, където щангата има изместване или огъване. Моля, вижте списъците за монтаж по-долу, за да определите коя версия трябва да пасне на вашия автомобил:

FMACT5S (Straight Rod) Това е съвместимо с моделите по-долу, като Bosch Motronic 4.3 / 4.4 ECU е монтиран като стандарт, както се вижда при моделите с кабел за газ. Оригиналната задвижваща щанга е права и е подходяща за Mitsubishi TD04HL право фланцово турбо. • 850 R 1997 - 1998 • 850 T-5 1997 - 1998 • 850 T5-R 1997 - 1998 • S70 T5 1997 – 1998 • V70 T5 1997 – 1998 • C70 T5 1997 - 1998

FMACT5B (Bent Rod) Това е съвместимо с моделите, които се виждат по-долу с Bosch Motoronic 7 и Motronic 7S ECU, монтирани като стандарт, както се вижда при модели без кабел за газ (задвижване чрез кабел / ETM). Оригиналната задвижваща щанга е стъпаловидна и е подходяща за Mitsubishi TD04HL тип ъглово фланцово турбо. • S70 1999 - 2000 • C70 (фаза 1 и 2) 1999 - 2005 • V70 (фаза 1 и 2) 1999 – 2004 • S60 (фаза 2) 2000 – 2004

Ако имате по-късни модели K24 Turbo (2004/2005/2006 и 2007) с 6-степенна ръчна или автоматична скоростна кутия, моля, вижте Forge Motorsport номер на част FMACS60R.

Моля, изберете задвижващия прът, прав или огънат, и цвят на пружината в опциите по-горе.

Forge Motorsport бяха една от първите компании в света, които проектираха и произведоха двукомпонентния резервен алуминиев турбо задвижващ механизъм. Първоначално за турбото на Cosworth, Renault 5 GT и Lancia Integral, ние скоро разработихме най-голямата и най-разнообразна гама от резервни механизми.

  • Избор на натиск на пружините според вашия автомобил
  • Произведен от алуминий клас 6026
  • Специфично за превозното средство
  • Турбо специфичен
  • Изработен по поръчка
  • Обработени и ръчно полирани в Обединеното кралство
  • Избор на работа с бутало или диафрагма за повечето задвижващи механизми
  • Подсилени с Nomex диафрагми от флуорсилиций
  • Лазерно изрязани скоби от неръждаема стомана (където е приложимо)
  • Налични тунинг и сервизни комплекти
  • Произведено в Англия
  • Доживотна гаранция*

Моля обърнете внимание:


Когато монтирате турбо задвижващ механизъм на Forge, вие ще можете фино да настройвате и управлявате специфичните си изисквания за усилване, което ще позволи подобрена реакция и по-добър контрол. Този продукт е изграден с предварително определена пружина на задвижващия механизъм, подходяща за или малко над фабричните нива на усилване. Актуаторът може да бъде сглобен с по-здрава пружина при поискване за настроени превозни средства и когато се изисква по-високо ниво на усилване. Моля, свържете се директно с нас относно този процес. Той е проектиран и създаден с намерението да увеличи мощността на усилване на система с турбокомпресор. Не можем да гарантираме съвместимост с всички приложения, нито способността да увеличим мощността на усилване над ниво, което е в рамките на параметрите, определени от системата за управление на двигателя на даденото превозно средство по време на инсталирането, независимо дали тази система е фабрична или резервна

Вътрешните елементи с уплътнение на диафрагмата са изборът по подразбиране за този задвижващ продукт, но клиентите вече имат опция за вътрешни уплътнения с бутало. Уникална за Forge Motorsport, тази иновация предлага еднаква производителност с диафрагмения тип и ниска поддръжка поради износоустойчивия характер на вътрешните части на клапаните с бутално уплътнение.

Forge Motorsport нито някой от неговите оторизирани дистрибутори не може да поеме каквато и да е отговорност за каквито и да е неблагоприятни ефекти, произтичащи от инсталирането и настройката на този продукт върху превозно средство, чиято система за управление на двигателя, независимо дали е фабрична или резервна, не е в състояние да позволи желаното ниво на настройка. Въпреки че Forge Motorsport се радва да ви достави задвижващ механизъм, способен да поддържа усилване отвъд това на вашата фабрична единица, ние по никакъв начин не сме в състояние да знаем, нито предполагаме, че двигателят на вашия автомобил или свързаните с него системи са в състояние да поддържат или оцелеят на напрежението от такова повишено усилване налягане.

В кутията:
1 x FMACT5 Актуатор
1 x Стикер Forge

Този задвижващ механизъм е изграден с основна пружина като стандарт. Ако имате нужда от комплекта за настройка на пружината FMPACTUN, който се вижда в свързаните продукти по-долу, ще трябва да изберете опцията Диафрагма тип 2, 049.

МаркамоделГенерация
Volvo850 T5
VolvoV70/S70

Напишете отзив

Напишете отзив







  или  Отказ

Не намерихте отговора?
Задайте въпрос
Имате въпрос? Намерете отговора в дискусията.




Категория

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Първата спирка на тазгодишните изложения - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

Официален старт на продажбите на стоки RACES и FurtBokem.
Read more
Специален Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava представи нов състезателен автомобил
Read more
Електрическа водна помпа

Повишава производителността и предотвратява прегряването на автомобила!
Read more
FIA хомологация 8856-2018

Какви промени се прилагат за FIA през 2024 г.?
Read more
Гащеризони и екипировка на екипажа

Кой състезателен гащеризон да избера и защо? Още в блога...
Read more
Силиконови маркучи

Силиконовите маркучи като идеален заместител на гумени маркучи за вода, вакуум/налягане или засмукване.
Read more
Предимства и съвети на маслените охладители

Защо е необходимо да инсталирате маслен охладител? Кое да избера? Повече в блога..
Read more
Как да мотираме хидравличната ръчна спирачка?

Задължителен аксесоар за всяко рали и дрифтър.
Read more

Категории Производители

Разгледани продукти

Loading...